
Με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» ο μάνατζερ του Πάμπλο Ορμπάιθ, Ινιάκι Ιμπάνιεθ, , τόνισε πως ο Βάσκος μέσος, είναι απόλυτα ικανοποιημένος στον Πειραιά.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι πρωταθλητές είναι ευχαριστημένοι με την απόδοση του Ορμπάιθ, που κάνουν σκέψεις για να τον αποκτήσουν, καθώς αγωνίζεται με την μορφή δανεισμού από την Αθλέτικ Μπιλμπάο.
Συγκεκριμένα ο Ιμπάνιεθ δήλωσε:
«Δεν έχουμε συζητήσεις με τον Ολυμπιακό. Ακόμη δεν έχει γίνει κάποια κουβέντα για το θέμα αυτό. Δεν μου έχει πει κανείς πως ο Ολυμπιακός θέλει να τον κρατήσει. Δεν μπορώ να απαντήσω σε υποθετικές ερωτήσεις. Αυτό που ξέρω είναι πως ο Πάμπλο είναι χαρούμενος στο Ολυμπιακό».

