Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΙΜΠΑΝΙΕΘ: ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΟΡΜΠΑΪΘ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» ο μάνατζερ του Πάμπλο Ορμπάιθ, Ινιάκι Ιμπάνιεθ, , τόνισε πως ο Βάσκος μέσος, είναι απόλυτα ικανοποιημένος στον Πειραιά.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι πρωταθλητές είναι ευχαριστημένοι με την απόδοση του Ορμπάιθ, που κάνουν σκέψεις για να τον αποκτήσουν, καθώς αγωνίζεται με την μορφή δανεισμού από την Αθλέτικ Μπιλμπάο.

Συγκεκριμένα ο Ιμπάνιεθ δήλωσε:

«Δεν έχουμε συζητήσεις με τον Ολυμπιακό. Ακόμη δεν έχει γίνει κάποια κουβέντα για το θέμα αυτό. Δεν μου έχει πει κανείς πως ο Ολυμπιακός θέλει να τον κρατήσει. Δεν μπορώ να απαντήσω σε υποθετικές ερωτήσεις. Αυτό που ξέρω είναι πως ο Πάμπλο είναι χαρούμενος στο Ολυμπιακό».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :