
Από τον Αύγουστο του 2007 μέχρι και σήμερα, η κοινωνική προσφορά της Super League, σύμφωνα με όσα έχει καταγράψει στην επίσημη ιστοσελίδα της, μετρά όλες κι όλες 13 κοινωνικές δράσεις.
Μάλιστα, δύο από αυτές αφορούσαν στην καταπολέμηση του ντόπινγκ και η τελευταία, πραγματικά κοινωνική προσφορά, είχε να κάνει με τη στήριξη των παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες.
Αυτή η εκστρατεία, έγινε στις 15 Φεβρουαρίου 2011. Από τότε... όποιος θελήσει να ενημερωθεί από την επίσημη ιστοσελίδα της Super League για άλλες κοινωνικές δράσεις, θα πρέπει να περιμένει, αυτούς που τη διοικούν και αυτούς που πληρώνουν...
Αυτοί που διοικούν, θα πρέπει να σκεφτούν τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να κάνουν τη Super League να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, προσφέροντας ελάχιστα (θα ήταν υπέρ αρκετά) από τα εκατομμύρια ευρώ των κερδών τους, σε κοινωνικές ομάδες που τα έχουν απόλυτη ανάγκη.
Βέβαια, προφανώς οι άνθρωποι δεν έχουν αντιληφθεί -ακόμα- το μέγεθος της αλλαγής που έχει συντελεστεί στα οικονομικά δεδομένα της πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών, για να διαφυλάξουν το δικό τους προϊόν, μειώνοντας «κεντρικά» τις τιμές των εισιτηρίων. Θα σκεφτούν τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες;
Όσοι επιθυμείτε να δείτε την "κοινωνική ευθύνη" της Super League από το 2007 που δημιουργήθηκε μέχρι και το Φλεβάρη του 2011 που σταμάτησε, μπορείτε να το κάνετε επισκεπτόμενοι την επίσημη ιστοσελίδα της διοργανώτριας αρχής, ΕΔΩ