Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΝΤΟΥ ΜΕ ΜΠΙΛΜΠΑΟ (78-69) …ΚΑΙ ΟΜΙΛΟΣ «ΓΡΙΦΟΣ»!


Τα πράγματα στον όμιλο του Θρύλου έχουν γίνει πολύ περίεργα μετά τη νίκη της Καντού επί της Μπιλμπάο του Φώτη Κατσικάρη στην Ιταλία. Οι Ιταλοί με πρωταγωνιστές τον Λούνεν και τον Σερμαντίνι, οι οποίοι πέτυχαν 14 και 16 πόντους αντίστοιχα, πήραν τη νίκη και έφτασαν στους 5 βαθμούς αφήνοντας του Βάσκους στους 4.

Ροντέο έγινε πλέον ο πρώτος όμιλος της Ευρωλίγκας και ο Θρύλος θα πρέπει να ματώσει αν θέλει να προκριθεί στην επόμενη φάση και αυτό γιατί τέσσερις ομάδες ισοβαθμούν με τέσσερις βαθμούς(Ολυμπιακός, Νανσί, Φενερ και Μπιλμπάο). Έτσι οι κυπελλούχοι Ελλάδας αυτή τη στιγμή βρίσκονται κάτω από την Μπιλμπάο αφού ηττήθηκαν στο πρώτο παιχνίδι των δύο ομάδων(και θα πρέπει να καλύψουν στο ΣΕΦ μια διαφορά των 15 πόντων σε περίπτωση που έχουμε ισοβαθμία), πάνω από τη Φενέρ,την οποία κέρδισαν στο Φάληρο και θα πρέπει να πράξουν το ίδιο απέναντι και στη Νανσί και μάλιστα με όσο μεγαλύτερη διαφορά γίνεται. Γιατί όπως δείχνουν τα πράγματα, στον πρώτο όμιλο θα γίνει της… ισοβαθμίας και ο Θρύλος θα πρέπει να προσέξει σε κάθε ματς, από την αρχή μέχρι το τέλος.

Δεκάλεπτα: 18-15, 42-31, 60-50, 78-69

Καντού(Τριντσιέρι): Λάιτι, Μίτσοβ 9, Σκέκιτς 6, Ορτνέρ, Μαρκοϊσβίλι 12, Λούνεν 14, Μαρκονάτο, Ματσαρίνο 5, Σερμαντίνι 16, Τσιντσιαρίνι 10, Μπολζονέλα, Μπαζίλε 6

Μπιλμπάο(Κατσικάρης): Φίσερ, Τζάκσον, Χαμπλ, Μαυροειδής 2, Μπάνιτς 19, Μουμπρού 20, Ερβέλε 5, Ντ'Ορ 10, Λόπεθ, Βασιλειάδης, Γκριμάου 4, Μπλουμς 9
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :