
Ο προπονητής της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού, Σίνισα Γκόγκιτς, μίλησε ανοιχτά μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο ντέρμπι του πρωταθλήματος Κ20.
Ο κόουτς των Νέων του Θρύλου, μετά το 2-0 από τον ΠΑΟ στο Ρέντη τόνισε:
«Δεν ήμασταν καλοί και δεν είχαμε καθαρό μυαλό. Είχαμε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των παικτών και των γραμμών μας».
Παράλληλα, ο Γκόγκιτς σχολίασε:
«Ξέρουμε τη σημασία αυτού του αγώνα και από αυτό το ματς πήραμε όλοι ένα καλό μάθημα για τη συνέχεια.

