
Σίγουρος πως ο Ολυμπιακός θα νικήσει στο ντέρμπι με τον ΠΑΟ καθώς θα μπει δυνατά από τη φυσούσα, εμφανίστηκε ο Ηλίας Πουρσανίδης. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού θεωρεί «κλειδί» του ματς το κέντρο!
Αναλυτικά όσα δήλωσε στον "NovaΣΠΟΡ FM 94.6":
-Την γνώμη του για το παιχνίδι:
«Πραγματικά να σταθούν στο ύψους των περιστάσεων. Είναι ιδανική στιγμή για το ντέρμπι και οι δύο ομάδες είναι σε καλή κατάσταση. Σίγουρα η πίεση είναι τεράστια. Η πίεση φεύγει όταν αρχίσει το ματς. Αλλά αυτή η πίεση από Τύπο, κόσμο και περιβάλλον είναι μεγάλη. Οι παίκτες θα δείξουν για άλλη μια φορά ότι το ποδόσφαιρο είναι πιο καθαρό από αυτό που ζήσαμε το καλοκαίρι.
-Το τελικό αποτέλεσμα;
«Δεν είμαι αντικειμενικός. Πάντα θα μιλήσω υπέρ της ομάδας που έχω παίξει. Στο Καραϊσκάκη νομίζω ότι θα το πάρει ο Ολυμπιακός. Θα μπει δυνατά από τη φυσούσα. Να το περιορίσει στο μισό γήπεδο. Αυτό δεν μπορεί να γίνει συνέχεια. Εκεί θα φανεί εάν ο Παναθηναϊκός μπορεί να κτυπήσει το παιχνίδι».
-Ποιο θα είναι ο «κλειδί»:
«Το ποδόσφαιρο παίζεται στο κέντρο. Αλλά σε αυτό το παιχνίδι όποια είναι καλύτερη αμυντικά θα πάρει το παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι καλές ομάδες με καλούς επιθετικούς. Οι άμυνες θα κάνουν τη διαφορά».

