Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ: ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ... ΘΑ ΜΠΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΟΥΝΑ


Σίγουρος πως ο Ολυμπιακός θα νικήσει στο ντέρμπι με τον ΠΑΟ καθώς θα μπει δυνατά από τη φυσούσα, εμφανίστηκε ο Ηλίας Πουρσανίδης. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού θεωρεί «κλειδί» του ματς το κέντρο!

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον "NovaΣΠΟΡ FM 94.6":

-Την γνώμη του για το παιχνίδι:

«Πραγματικά να σταθούν στο ύψους των περιστάσεων. Είναι ιδανική στιγμή για το ντέρμπι και οι δύο ομάδες είναι σε καλή κατάσταση. Σίγουρα η πίεση είναι τεράστια. Η πίεση φεύγει όταν αρχίσει το ματς. Αλλά αυτή η πίεση από Τύπο, κόσμο και περιβάλλον είναι μεγάλη. Οι παίκτες θα δείξουν για άλλη μια φορά ότι το ποδόσφαιρο είναι πιο καθαρό από αυτό που ζήσαμε το καλοκαίρι.

-Το τελικό αποτέλεσμα;

«Δεν είμαι αντικειμενικός. Πάντα θα μιλήσω υπέρ της ομάδας που έχω παίξει. Στο Καραϊσκάκη νομίζω ότι θα το πάρει ο Ολυμπιακός. Θα μπει δυνατά από τη φυσούσα. Να το περιορίσει στο μισό γήπεδο. Αυτό δεν μπορεί να γίνει συνέχεια. Εκεί θα φανεί εάν ο Παναθηναϊκός μπορεί να κτυπήσει το παιχνίδι».

-Ποιο θα είναι ο «κλειδί»:

«Το ποδόσφαιρο παίζεται στο κέντρο. Αλλά σε αυτό το παιχνίδι όποια είναι καλύτερη αμυντικά θα πάρει το παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι καλές ομάδες με καλούς επιθετικούς. Οι άμυνες θα κάνουν τη διαφορά».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :