Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

F1: ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ 2012


Αλλαγές στους κανονισμούς (διάθεση ελαστικών, γραμμή κατά το προσπέρασμα, απολήξεις εξατμίσεων) αποφάσισε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA.

Οι αλλαγές αυτές είναι περισσότερο παρεμβάσεις, με σκοπό να βελτιώσουν τις συνθήκες στους αγώνες. Για παράδειγμα: Θα επιτρέπεται πλέον στα μονοθέσια που είναι ένα γύρο πίσω να περνούν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και να επιστρέφουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης, έτσι ώστε να μην επηρεάζουν τον αγώνα των πρώτων.

Οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους την Παρασκευή όλα τα σετ ελαστικών του 3ημέρου και όχι μόνο τρία από αυτά όπως ίσχυε μέχρι φέτος. Το σημαντικό είναι όμως ότι αν ένας οδηγός βγει από την αγωνιστική γραμμή για να υπερασπιστεί τη θέση του δεν θα επιτρέπεται πλέον να επιστρέψει σε αυτήν.

Οι αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς

«Οι απολήξεις των εξατμίσεων (θέση και σχήμα) θα ορίζονται αυστηρά από τους κανονισμούς για να διασφαλιστεί ότι το αεροδυναμικό αποτέλεσμα των καυσαερίων της εξάτμισης θα διατηρηθούν στο απολύτως ελάχιστο».

« Προβλέπεται καλύτερη κατασκευή των διακοπτών ανάγκης μέσα στο κόκπιτ που χρησιμοποιούν οι κριτές στην πίστα».

« Οι δομές πλευρικής σύγκρουσης θα πρέπει τώρα να υποβάλλονται σε περαιτέρω δοκιμή αντοχής».

Οι αλλαγές στους Αγωνιστικούς Κανονισμούς

«Τα μονοθέσια δεν θα μπορούν πλέον να παίρνουν μέρος στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν αν δεν έχουν περάσει όλα τα crash test».

« Θα υπάρχει μέγιστο όριο δύο ωρών διάρκειας του αγώνα για να διασφαλιστεί ότι μια μεγάλης διάρκειας διακοπή του δεν θα έχει αποτέλεσμα αυτός να αφεθεί ανεξέλεγκτος.»

«Προτού το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επιστρέψει στα pit όλα τα μονοθέσια που έχουν χάσει γύρο θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο τέλος της κατάταξης, για να υπάρχει καθαρή επανεκκίνηση.»

« Τα μονοθέσια που είναι στο pit lane όταν ο αγώνας διακοπεί, θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο grid στις θέσεις που είχαν όταν διακόπηκε ο αγώνας.»

« Οι οδηγοί δεν θα μπορούν πλέον να βγουν από την πίστα χωρίς να υπάρχει κάποιος σοβαρό λόγος.

«Οι οδηγοί δεν μπορούν πλέον να επιστρέψουν στην αγωνιστική γραμμή αν έχουν μετακινηθεί από αυτήν για να υπερασπιστούν τη θέση τους.

«Από φέτος θα υπάρχει μία περίοδος δοκιμών τριών ημερών κατά τη διάρκεια της σεζόν».

«Όλα τα ελαστικά που έχει στη διάθεσή του ένας οδηγός μπορούν να χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα τωνελεύθερων δοκιμών - στο παρελθόν επιτρέπονταν μόνο τρία σετ».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :