Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΝΤΟΡΣΕΪ: ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΕΝΑ


Ο Τζόι Ντόρσεϊ έχει "κερδίσει" τους οπαδούς του Ολυμπιακού, αλλά και των συμπαικτών του! Έχει πάθος και ενέργεια που βγάζει μέσα στο παρκέ, αλλά έχει και υπερπροστατευτικότητα για την ομάδα και τους συμπαίκτες του...

Όταν κάποιοι οπαδοί της Σιένα σε ένα τάιμ άουτ στον αγώνα της Τετάρτης, ενόχλησαν τον πάγκο του Ολυμπιακού, ο πάντα χαμογελαστός Ντόρσεϊ... μεταμορφώθηκε! Και αυτό γιατί...

«Κάποιος τύπος πάνω από τον πάγκο είπε πολύ άσχημα λόγια στον Βασίλη και πήγα να τον βάλω στη θέση του! Έχω χρέος να προστατεύσω τους συμπαίκτες μου από τέτοιες συμπεριφορές. Τρελάθηκα με αυτά που άκουσα. Όποιος φέρεται έτσι στους συμπαίκτες μου, θα έχει να κάνει με μένα», είπε ο Ντόρσεϊ!

Για το ματς της Τετάρτης, ο Αμερικανός, αφού ανέφερε πως...

«Κάναμε μια καλή νίκη, θέλαμε πολύ να κερδίσουμε» στη συνέχεια παραδέχτηκε πως, για μεγάλο διάστημα του αγώνα, δεν έπιασε στην άμυνα την απόδοση που μπορεί και επιθυμούσε, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τον Aντερσεν....

«Μέχρι τα μέσα της τελευταίας περιόδου έκανα τη χειρότερή μου εμφάνιση στο κομμάτι της άμυνας, είναι αλήθεια αυτό» τόνισε ο Ντόρσεϊ για να εξηγήσει στη συνέχεια...

«Είναι δύσκολο για μένα που παίζω επιθετική άμυνα να διαχειριστώ όπως πρέπει την κατάσταση με τους κανονισμούς, να αποφεύγω τις επαφές μέσα στη ρακέτα, να ξέρω πού και πώς πρέπει να χρησιμοποιήσω τα χέρια μου.

Ο Άντερσεν είναι εξαιρετικός σκόρερ και επειδή δεν επιδιώκει την επαφή, αλλά, αντίθετα, πολλές φορές σουτάρει με βήμα πίσω, είναι δύσκολο να τον μαρκάρεις. Έβαλε κάποια πραγματικά δύσκολα σουτ. Ο Ντέιβιντ είναι φίλος μου, αλλά εκεί που έκανα το τέταρτο φάουλ, αμέσως μετά το πέμπτο ο Σπανούλης, ήρθε και μου είπε πως "είναι καιρός να πάς στον πάγκο να ξεκουραστείς"! Μου έδωσε τρομερό κίνητρο. Αποφάσισα πως πρέπει να κάνω κάτι για να κερδίσουμε! Όταν πλησίαζε στο τέλος το παιχνίδι, είπα στον Έισι να αλλάζουμε συνέχεια στα σκριν και όταν παίρνει το σκριν στο "πικ εν ρολ" ο Μακάλεμπ να τον αφήνει σε μένα. Είμαι αρκετά γρήγορος για να τον προλάβω».

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :