Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΓΚΟΡΝΤΟΝ: ΑΧΤΥΠΗΤΟΙ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΛΟ!


Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, Τζαμόν Γκόρντον, μίλησε στο "sday.gr" για την πρόκριση των ερυθρόλευκων στους «8» της Ευρωλίγκας, το πως θα αποκλείσει ο Θρύλος τη Σιένα και το… αχτύπητο δίδυμο Σπανούλη-Λο!

Αναλυτικά:

Ο 27χρονος Αμερικανός γκαρντ ήταν ο άνθρωπος που είχε στερήσει την νίκη στην ομάδα του Πειραιά στην Κωνσταντινούπολη κόντρα στην Γαλατάσαραϊ στην δεύτερη αγωνιστική του Τοπ – 16.Παραλίγο να το κάνει και στην έκτη και τελευταία, αν δεν τραυματιζόταν στο τρίτο δεκάλεπτο, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός από το υπόλοιπο του αγώνα. Ένα ματς που η νίκη των Πειραιωτών με 88-81 επί των Τούρκων έκρινε την πρόκρισή τους στους «8» της Ευρωλίγκας, όπου πλέον θα αντιμετωπίσουν τη Σιένα με μειονέκτημα έδρας.

Ο πρώην ερυθρόλευκος και νυν της Γαλατάσαραϊ μπασκετμπολίστας, μίλησε για την εικόνα που του άφησε ο Ολυμπιακός και πόσες δυνατότητες έχει η ομάδα του Πειραιά να προκριθεί στο F4 απέναντι στη Σιένα, από την οποία είχε γνωρίσει την πικρία του αποκλεισμού από το φάιναλ φορ πέρσι στην ίδια φάση, όντας παίκτης των Πειραιωτών.


Η Γαλατάσαραϊ δεν κατάφερε να υπερασπιστεί στο ΣΕΦ το +1 που είχε εξασφαλίσει από τον πρώτο αγώνα με τον Ολυμπιακό στην Κωνσταντινούπολη, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός συνέχειας της διοργάνωσης…

«Έγινε ένα πολύ καλό ματς. Και οι δύο ομάδες έπαιξαν πολύ δυνατά. Δυστυχώς χτύπησα στο τρίτο δεκάλεπτο και δεν μπόρεσα να βοηθήσω, αλλά μείναμε κοντά στο σκορ και στη διεκδίκηση της πρόκρισης. Ο Ολυμπιακός, όμως, έκανε σωστές επιλογές στην επίθεση και πήρε τη νίκη με τη διαφορά που ήθελε. Το αξίζει που πέρασε στον επόμενο γύρο».

Τα κλειδιά της επικράτησης και της πρόκρισης στα προημιτελικά της Ευρωλίγκας του Ολυμπιακού ποια ήταν;

«Ο Ολυμπιακός κατάφερε να κρατήσει ζεστό το κοινό του καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ατμόσφαιρα που λειτουργούσε υπέρ του. Έβαλε και κάποια καλάθια -κυρίως τρίποντα- που του έδωσαν και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Πάνω από όλα, όμως, έφτασε στη νίκη γιατί διατήρησε τον έλεγχο του αγώνα στη μεγαλύτερη διάρκειά του. Εμείς βάλαμε κάποια καλά σουτ, αλλά δεν μπορέσαμε σε κανένα σημείο να επιβάλλουμε τον δικό μας ρυθμό».

Η συνέχεια της Γαλατάσαραϊ τη φετινή σεζόν μετά τον αποκλεισμό της από την Ευρωλίγκα και την απώλεια του Κυπέλλου Τουρκίας ποια μπορεί να είναι;

«Ήδη έχουμε κάνει πολλά συγκριτικά με τις απαιτήσεις που υπήρχαν από την αρχή της σεζόν. Αυτό μας αφήνει εν μέρει ικανοποιημένους και διώχνει λίγο από την πικρία του αποκλεισμού από τους "8" της Ευρωλίγκας. Θέλαμε να περάσουμε, αλλά δεν τα καταφέραμε. Πλέον μας μένει να διεκδικήσουμε τον στόχο της κατάκτησης του τουρκικού πρωταθλήματος».

Θα έλεγες ότι είχατε μεγάλη πίεση που μπορεί να λειτούργησε αρνητικά; Ήσασταν η μόνη τουρκική ομάδα που διεκδικούσε πρόκριση στους «8» της Ευρωλίγκας –καθώς Εφές Αναντολού και Φενέρμπαχτσε Ούλκερ είχαν ήδη αποκλειστεί-, της οποίας το φάιναλ φορ διεξάγεται στην Κωνσταντινούπολη…

«Δεν υπήρχε πίεση. Και οι άλλες τουρκικές ομάδες είχαν την ίδια μοίρα με εμάς. Να αποκλειστούν από το Τοπ - 16 . Δεν το σκεφτήκαμε καν πριν την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό και δεν μας επηρέασε αυτό».

Η εμφάνιση του Ολυμπιακού τι εντυπώσεις σου άφησε για τη συνέχειά του στην Ευρωλίγκα;

«Ο Ολυμπιακός έχει να αντιμετωπίσει τη Σιένα. Από ότι ξέρω από την προηγούμενη σεζόν, η έδρα της στην Ιταλία είναι ιδιαίτερα δυσκατάβλητη. Πρέπει οι παίκτες του να προετοιμαστούν όχι μόνο για το αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα, αλλά και το πως θα διαχειριστούν την πίεση που θα τους ασκηθεί από τους φιλάθλους».

Αγωνιστικά πως είδες την ομάδα του Πειραιά;

«Έχει εξαιρετικούς παίκτες και προπονητικό επιτελείο, αλλά και έναν μεγάλο ηγέτη, τον Βασίλη Σπανούλη. Όλοι έπαιξαν πολύ καλά εναντίον μας και οι παίκτες της Σιένα θα έχουν πολύ δουλειά στο πως θα αντιμετωπίσουν, τόσο τον Σπανούλη, όσο και τους υπόλοιπους παίκτες του Ολυμπιακού».

Τι πιθανότητες πρόκρισης θα έδινες στην ομάδα που αγωνίστηκες πέρσι;

«Έχει πολλές πιθανότητες. Στο μπάσκετ κάθε ομάδα έχει 50% πιθανότητες να νικήσει έναν αγώνα. Αν ο Ολυμπιακός καταφέρει να κλέψει μια νίκη στην Ιταλία, τότε όλα θα είναι υπέρ του».

Ποιους παίκτες ξεχωρίζεις από τους «ερυθρόλευκους»;

«Ο Σπανούλης έπαιξε πολύ καλά για ακόμη ένα παιχνίδι. Αλλά και ο Έισι (Λο) έκανε το καλύτερό του ματς από την ημέρα που υπέγραψε στον Ολυμπιακό. Από τη στιγμή που βρίσκει και αυτός τα πατήματά του θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο τον Σπανούλη και οι δυο τους θα αποτελέσουν αχτύπητο δίδυμο».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :