Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Ο ΦΟΥΣΤΕΡ ΣΕ ΡΟΛΟ... ΝΑΔΑΛ! *ΒΙΝΤΕΟ*


Ο μέσος του Ολυμπιακού, Νταβίντ Φουστέρ, σε έναν άλλο ρόλο που δεν έχουμε ξαναδεί και ξανακούσει, μίλησε στο "woop.gr".

Δείτε αναλυτικά το άλλο πρόσωπο του Φουστέρ:

Ο Νταβίντ Φουστέρ, πρωταθλητής φέτος με τον Ολυμπιακό όπως και πέρυσι.

Πέρυσι πέτυχε 12 γκολ σε 29 ματς των «ερυθρόλευκων» και ήταν εκείνος που... έλυσε το γόρδιο δεσμό για την ομάδα του από την άσπρη βούλα του πέναλτι. Εφέτος, έχει πετύχει τέσσερα γκολ στο πρωτάθλημα με τελευταίο αυτό στο Καραϊσκάκη κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.

Συνέβαλε τα μέγιστα στην εξαιρετική ευρωπαϊκή πορεία του Ολυμπιακού σκοράροντας τέσσερις φορές, δύο κόντρα στην Άρσεναλ, μία με αντίπαλο την Ρούμπιν Καζάν και μία απέναντι στη Μέταλιστ. Τον έχουμε δει να αγωνίζεται δεξιά, αριστερά, πίσω από τον κεντρικό φορ, αλλά και ως κεντρικός επιθετικός. Αυτά, λίγο πολύ, όλοι τα γνωρίζουμε...

Αυτά που δεν ξέραμε όμως είναι ότι ο 30χρονος άσος του Ολυμπιακού, αν δεν ήταν ποδοσφαιριστής θα ήταν σίγουρα τενίστας, ότι του έχει μείνει μόλις ένα μάθημα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του στη Φυσική Αγωγή, ότι από πέρυσι κάνει μαθήματα ελληνικής γλώσσας και ότι τρελαίνεται για μουσακά!

Ένας «άλλος» Νταβίντ Φουστέρ, στο ...πιάτο σας!

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη:

Το πρωτάθλημα πλησιάζει προς το τέλος του, πώς νιώθεις που είστε ένα βήμα πριν την κατάκτηση ενός ακόμα πρωταθλήματος;

«Αν δεν γίνει κάποια πολύ μεγάλη καταστροφή θα είμαστε και πάλι πρωταθλητές εφέτος. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο για μένα. Είναι ένας ακόμα τίτλος στην καριέρα μου. Ένας τίτλος ακόμα με τον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που έχουμε καταφέρει έναν τέτοιο θρίαμβο και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι».

Μετά τη νίκη επί του ΟΦΗ έχετε και το πλεονέκτημα για το Κύπελλο, άρα ο Ολυμπιακός φέτος πάει για νταμπλ. Δικαιώνονται οι κόποι ολόκληρης της χρονιάς;

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί ήταν από την αρχή ένας από τους στόχους μας. Έχουμε ένα μικρό προβάδισμα απέναντι στον ΟΦΗ, όμως το 1-0 δεν μας εξασφαλίζει τίποτα. Θα πάμε να παίξουμε σε μία δύσκολη έδρα, κόντρα σ’ έναν εξίσου δύσκολο αντίπαλο. Η ατμόσφαιρα επίσης θα μας δυσκολέψει αρκετά, όμως εμείς θα πάμε εκεί με μεγάλες προσδοκίες, γιατί θέλουμε πολύ να φτάσουμε στον τελικό. Προερχόμαστε από μία πολύ δύσκολη χρονιά, με αγώνες στο Τσάμπιονς Λιγκ και στο Γιουρόπα Λιγκ, αλλά θέλουμε πάρα πολύ να πετύχουμε κι αυτόν το στόχο μας».

Τη 18η αγωνιστική η ομάδα μετά την ήττα στην Ξάνθη ήταν πέντε βαθμούς πίσω από τον Παναθηναϊκό. Πίστευες στην ανατροπή και τον τίτλο;

«Η αλήθεια είναι ότι πίστευα πως η ομάδα μπορεί να καταφέρει την ανατροπή. Είχα πίστη ότι μπορούμε ν’ αλλάξουμε την τότε εις βάρος μας κατάσταση. Όμως δεν πίστευα ότι θα γίνει με τόσο δραστικό τρόπο. Δηλαδή από κει που ήμαστε τέσσερις βαθμούς πίσω, μετά από λίγες εβδομάδες είμαστε δέκα βαθμούς μπροστά. Αυτό είναι πολύ δύσκολο να το καταφέρει κάποιος, και το καταφέραμε χάρη στην πίστη που είχαμε στο στυλ παιχνιδιού μας, στην ομάδα μας και σ’ αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή είμαστε τόσο πολύ κοντά στο στόχο μας, μας κάνει πολύ χαρούμενους και μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια».

Πόσο σημαντικό σε μια επιτυχία είναι η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια κι η συνεισφορά του κόσμου;

«Αυτή η εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργείται στο δικό μας γήπεδο, κυρίως, μας βοηθάει πάρα πολύ κι αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι την περσινή σεζόν δε χάσαμε ούτε ένα παιχνίδι στο Καραϊσκάκη και φέτος χάσαμε μόνο δύο, ένα στο Τσάμπιονς Λιγκ κι ένα στο Γιουρόπα Λιγκ. Η υποστήριξη του κόσμου είναι πάρα πολύ σημαντική για μας κι η ατμόσφαιρα που δημιουργείται ενθαρρύνει την ομάδα, όχι μόνο μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης», αλλά και σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Οι φίλοι της ομάδας μας ακολουθούν και μας στηρίζουν με την παρουσία τους κι έχουν κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα για μας. Μας έχουν βοηθήσει να κατακτήσουμε τους στόχους μας κι έχουν παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στην επιτυχία».

Εκτός από το πρωτάθλημα και το Κύπελλο ο Ολυμπιακός τα πήγε περίφημα και στην Ευρώπη κάνοντας εξαιρετικές εμφανίσεις και εσύ σκόραρες σημαντικά γκολ. Θα μπορούσε να προχωρήσει ακόμα περισσότερο. Τι δεν πήγε καλά στη ρεβάνς με την Μέταλιστ;

«Πρέπει να είμαστε περήφανοι για την πορεία που έκανε εφέτος ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη. Ήμαστε πολύ κοντά στην πρόκριση στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ, την είχαμε στο χέρι μας θα έλεγα, αλλά έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, τη στερηθήκαμε. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάτι παρόμοιο συνέβη και στο Γιουρόπα Λιγκ, γιατί ήμαστε πολύ κοντά στην πρόκριση και τα τελευταία δέκα λεπτά στο ματς με τη Μέταλιστ, τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχό μας. Δεν μπορώ να εξηγήσω τι ακριβώς συνέβη, γιατί σ’ ένα ποδοσφαιρικό αγώνα μπορούν να συμβούν πάρα πολλά πράγματα και σε δύο ή τρία λεπτά ν’ ανατραπούν τα πάντα. Όμως αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι πρέπει να είμαστε περήφανοι για την πορεία του Ολυμπιακού εφέτος στην Ευρώπη».

Πλέον στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού μπορεί κάποιος να διαβάσει τα πάντα και στα ισπανικά. Την επισκέπτεσαι;

«Την παρακολουθώ καθημερινά. Όχι μόνο εγώ αλλά και πολλοί φίλοι μου, άνθρωποι που ενδιαφέρονται για μένα, οι συγγενείς μου στην Ισπανία, οι γονείς μου, τα πεθερικά μου, όλοι όσοι ενδιαφέρονται να μαθαίνουν τι συμβαίνει στον Ολυμπιακό αλλά και σε μένα τον ίδιο. Είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχει πλέον αυτός ο τρόπος για να ενημερώνονται».

Αφήνουμε στην άκρη τα ποδοσφαιρικά. Έχουμε μάθει ότι εκτός από το ποδόσφαιρό αγαπάς πολύ ένα επιπλέον άθλημα. Το τένις.

«Όπως μπορείτε να δείτε βρισκόμαστε σ’ ένα γήπεδο του τένις. Είναι ένα από τ’ αθλήματα που μου αρέσουν πολύ. Πολλά είναι τα σπορ που μου αρέσουν, αλλά το τένις το ξεχωρίζω. Το ποδόσφαιρο βέβαια δεν μου αφήνει πολύ χρόνο για να καταφέρω να παίξω όσο θα ήθελα, αλλά το παρακολουθώ πολύ συχνά από την τηλεόραση. Βλέπω πολλούς αγώνες κι είναι κάτι που μ’ ευχαριστεί».

Δηλαδή αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής θα ήσουν τενίστας;

«Ναι, γιατί όχι; Θα ήταν μία εναλλακτική λύση. Βέβαια το τένις είναι ένα άθλημα που πρέπει από πολύ μικρός να ξεκινήσεις την εξάσκηση για να φτάσεις στο επίπεδο του πρωταθλητισμού. Επίσης, οι πιθανότητες για έναν ποδοσφαιριστή να διακριθεί και να φτάσει στην ελίτ, είναι περισσότερες απ’ ότι για έναν τενίστα. Ωστόσο αν από πολύ μικρός έμπαινα στη διαδικασία της εξάσκησης, γιατί να μην ήμουν τενίστας;».

Μήπως τώρα το σκέφτεσαι πιο σοβαρά το ν’ ασχοληθείς με το τένις;

«Όχι, εδώ που έχουμε φτάσει τώρα δεν θ’ αλλάξουμε άθλημα! Είναι πολύ ωραίο σπορ, σας ευχαριστώ πολύ για την εμπειρία, που ήρθα εδώ, έπαιξα τένις και πέρασα πολύ όμορφα μαζί σας».

Ναδάλ, Φέντερερ ή Τζόκοβιτς;

«Κι οι τρεις είναι κορυφαίοι αθλητές. Όμως είναι φυσικό να είμαι υποστηρικτής του Ράφαελ Ναδάλ. Τον θαυμάζω πολύ, όχι μόνο ως επαγγελματία τενίστα, αλλά γενικά ως προσωπικότητα. Όταν με ρωτάνε ποιος θα ήθελα να είναι το παράδειγμα αθλητή προς μίμηση για τα παιδιά μου, επιλέγω τον Ράφα, γιατί τον θαυμάζω όχι μόνο γιατί είναι κορυφαίος αθλητής αλλά περισσότερο για την επιμονή του στην προσπάθεια. Θαυμάζω πολύ την εντιμότητα του χαρακτήρα του».

Πώς τα περνάς στην Ελλάδα; Έχω μάθει ότι μαθαίνεις ελληνικά. Είναι αλήθεια;

«Ναι, μου αρέσει πολύ η Ελλάδα. Έχω προσαρμοστεί πολύ εύκολα από τη αρχή. Έχω την τύχη ν’ αγωνίζομαι σ’ έναν εξαιρετικό σύλλογο, όπου μου παρέχει τα πάντα και δε μου λείπει τίποτα. Σ’ επαγγελματικό επίπεδο τα πράγματα πάνε πολύ καλά και σε προσωπικό επίπεδο αλλά και στο σύλλογο. Μου αρέσει πολύ η ζωή στην Αθήνα, και σε μένα και στη σύζυγό μου, και γιατί να μην σκέφτομαι και τη συνέχεια της ζωής μου εδώ;».

Ποιο είναι το αγαπημένο σου ελληνικό φαγητό;

«Ένα από τα πιάτα που είχα δοκιμάσει πριν έρθω στην Ελλάδα, γιατί συνήθιζε να το μαγειρεύει η πεθερά μου, είναι ο μουσακάς. Όταν ήρθα το ξαναδοκίμασα στην Ελλάδα, σε κάποια μαγαζιά στο κέντρο της Αθήνας, στην περιοχή της Πλάκας, κι είναι ένα από τα πιάτα που μου αρέσουν πολύ».

Σπουδάζεις Φυσική Αγωγή. Έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι μπορεί να το ακολουθήσεις κάποτε στο μέλλον;

«Ναι , γιατί όχι. Μου λείπει μόνο ένα μάθημα για να πάρω το πτυχίο μου στη Φυσική Αγωγή. Η αλήθεια είναι πως όλη μου η ζωή κινείται γύρω από τον αθλητισμό. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά αθλήματα. Τώρα ασχολούμαι πολύ περισσότερο με το ποδόσφαιρο, όπως είναι φυσικό, αλλά σίγουρα και το μέλλον μου το σκέφτομαι με βάση τον αθλητισμό. Δεν ξέρω αν θα γίνω γυμναστής σε κάποια ομάδα ή προπονητής, αλλά σίγουρα θα μου άρεσε πάρα πολύ να συνεχίσω να ασχολούμαι επαγγελματικά με τον αθλητισμό».

Θα ήθελες να κάνεις μια ευχή για φέτος και μια για την επόμενη σεζόν.

«Για εφέτος εύχομαι να καταφέρουμε να κατακτήσουμε και τους δύο τίτλους για τους οποίους έχουμε προσπαθήσει τόσο πολύ. Για του χρόνου θα ήθελα να ευχηθώ να κάνουμε καλύτερη πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ, να προκριθούμε στην επόμενη φάση, και να συνεχίσουμε και μετά τους ομίλους, και φυσικά αν κατακτούσαμε και το πρωτάθλημα θα ήταν το ιδανικό».

Για να δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του Φουστέρ πατήστε ΕΔΩ
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :