Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ : ΦΕΥΓΩ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!


Ο εκ των αρχηγών του Ολυμπιακού, Βασίλης Τοροσίδης, τόνισε σε δηλώσεις του πως σε περίπτωση που έρθει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού, είναι διατεθειμένος να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό.

Ο ερυθρόλευκος αμυντικός εμφανίστηκε ευτυχισμένος για την κατάκτηση του Κυπέλλου και μεταξύ άλλων, τόνισε πως θα αποχωρήσει από το Λιμάνι αν έρθει καλή πρόταση από το εξωτερικό.

«Μετράει η κατάκτηση του Κυπέλλου πάνω απ' όλα, ευτυχήσαμε που βάλαμε το γκολ έστω και στο 119'. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι και έπρεπε το σκορ να είναι μεγαλύτερο από 1-0. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Ατρόμητος είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων, αλλά δεν έκανε φάσεις και το γκολ του προήλθε από μια άτυχη στιγμή για μας. Παρόλα αυτά δε θέλω να υποτιμήσω την προσπάθεια του Ατρόμητου, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον αντίπαλό μας και πιστεύω ότι μετά από εμάς έπαιξε το καλύτερο ποδόσφαιρο. Κλείσαμε καταπληκτικά τη χρονιά με την κατάκτηση του νταμπλ και στην Ευρώπη το δείξαμε αυτό, κάναμε μια σπουδαία χρονιά και κοιτάξαμε όλες τις ομάδες στα μάτια. Είμαι διπλά χαρούμενος για το νταμπλ».

Για το πού αφιερώνει το νταμπλ, πρόσθεσε:

«Το αφιερώνω στον πατέρα μου, που τον έχω χάσει εδώ και οχτώ χρόνια και σα χθες είχε γενέθλια».

Για το ενδιαφέρον των άλλων ομάδων είπε:

«Ξέρω ότι ακούγονται πολλές ομάδες που με θέλουν από τότε που ήρθα στον Ολυμπιακό. Δε θέλω να είμαι ψεύτης, αν έρθει μια καλή πρόταση από κάποια ομάδα, τότε θα φύγω, αλλά δε θέλω να αφήσω έτσι τον Ολυμπιακό».
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :