Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΟΙ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΔΙΚΩΣ ΑΧΕΝΚΙΡΧ


Η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο Μόναχο και από εκεί θα μεταβεί οδικώς στο Άχενκιρχ.

Η τρίωρη, περίπου, πτήση από Αθήνα προς Μόναχο πραγματοποιήθηκε με τις καλύτερες συνθήκες και η ερυθρόλευκη αποστολή έφτασε στην γερμανική πόλη. Από εκεί θα κατευθυνθεί οδικώς στο Άχενκιρχ της Αυστρίας, το οποίο συνορεύει με το γερμανικό έδαφος.

Κατά την την άφιξη των ερυθρόλευκων στο Μόναχο, τους υποδέχτηκαν περίπου 30 οπαδοί του Θρύλου οι οποίοι τους καλοσώρισαν, έβγαλαν φωτογραφίες μαζί τους, ενώ πήραν και ορισμένα αυτόγραφα, κάτι που συνηθίζουν να κάνουν οι ερυθρόλευκοι οπαδοί οι οποίοι ζουν στην Γερμανία.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :