
Η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο Μόναχο και από εκεί θα μεταβεί οδικώς στο Άχενκιρχ.
Η τρίωρη, περίπου, πτήση από Αθήνα προς Μόναχο πραγματοποιήθηκε με τις καλύτερες συνθήκες και η ερυθρόλευκη αποστολή έφτασε στην γερμανική πόλη. Από εκεί θα κατευθυνθεί οδικώς στο Άχενκιρχ της Αυστρίας, το οποίο συνορεύει με το γερμανικό έδαφος.
Κατά την την άφιξη των ερυθρόλευκων στο Μόναχο, τους υποδέχτηκαν περίπου 30 οπαδοί του Θρύλου οι οποίοι τους καλοσώρισαν, έβγαλαν φωτογραφίες μαζί τους, ενώ πήραν και ορισμένα αυτόγραφα, κάτι που συνηθίζουν να κάνουν οι ερυθρόλευκοι οπαδοί οι οποίοι ζουν στην Γερμανία.
Η τρίωρη, περίπου, πτήση από Αθήνα προς Μόναχο πραγματοποιήθηκε με τις καλύτερες συνθήκες και η ερυθρόλευκη αποστολή έφτασε στην γερμανική πόλη. Από εκεί θα κατευθυνθεί οδικώς στο Άχενκιρχ της Αυστρίας, το οποίο συνορεύει με το γερμανικό έδαφος.
Κατά την την άφιξη των ερυθρόλευκων στο Μόναχο, τους υποδέχτηκαν περίπου 30 οπαδοί του Θρύλου οι οποίοι τους καλοσώρισαν, έβγαλαν φωτογραφίες μαζί τους, ενώ πήραν και ορισμένα αυτόγραφα, κάτι που συνηθίζουν να κάνουν οι ερυθρόλευκοι οπαδοί οι οποίοι ζουν στην Γερμανία.

