Το Bronze Devotion Marketing Award παρέλαβε η ΚΑΕ Ολυμπιακός, καθώς το πρόγραμμα Marketing της των ερυθρόλευκων ανακηρύχθηκε ως το τρίτο καλύτερο –ανάμεσα στις 24 ομάδες- στη φετινή Ευρωλίγκα.
Την πρώτη θέση κατέλαβε εκείνο της Ουνικάχα Μάλαγα, ενώ τη δεύτερη της ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
«Το βραβείο αυτό επιβραβεύει την προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια από όλη την ομάδα του Ολυμπιακού, εντός και εκτός του παρκέ. Αποτελεί μια αναγνώριση τόσο της δυναμικής εμπορικής ανάπτυξης που έχει επιτευχθεί από το 2007 και μετα όσο και της στρατηγικής marketing που έχουμε εφαρμόσει σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την πλήρη υποστήριξη και το όραμα της διοίκησης και των κ.κ. Αγγελόπουλων όσο και της σκληρής δουλειάς όλων των στελεχών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Συγχαρητήρια σε όλους!», δήλωσε ο Διευθυντής marketing της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, ο οποίος παρέλαβε το σχετικό βραβείο από τον εκτελεστικό διευθυντή της Ευρωλίγκας, Τζόρντι Μπερτομέου.
Την πρώτη θέση κατέλαβε εκείνο της Ουνικάχα Μάλαγα, ενώ τη δεύτερη της ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
«Το βραβείο αυτό επιβραβεύει την προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια από όλη την ομάδα του Ολυμπιακού, εντός και εκτός του παρκέ. Αποτελεί μια αναγνώριση τόσο της δυναμικής εμπορικής ανάπτυξης που έχει επιτευχθεί από το 2007 και μετα όσο και της στρατηγικής marketing που έχουμε εφαρμόσει σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την πλήρη υποστήριξη και το όραμα της διοίκησης και των κ.κ. Αγγελόπουλων όσο και της σκληρής δουλειάς όλων των στελεχών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Συγχαρητήρια σε όλους!», δήλωσε ο Διευθυντής marketing της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, ο οποίος παρέλαβε το σχετικό βραβείο από τον εκτελεστικό διευθυντή της Ευρωλίγκας, Τζόρντι Μπερτομέου.