Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ : ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ (5/9)


Οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού γυμνάστηκαν την Τετάρτη το πρωί στο αθλητικό κέντρο του Ρέντη.

Οι προπονήσεις του Ολυμπιακού αυτές τις ημέρες διεξάγονται χωρίς τη συμμετοχή των διεθνών ποδοσφαιριστών, οι οποίοι απουσιάζουν λόγω υποχρεώσεων με τα αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα των χωρών τους. Όσοι παραμένουν στο Ρέντη, γυμνάστηκαν κανονικά το πρωί της Τετάρτης.

Στο πρόγραμμα της ομάδας συμμετείχε για πρώτη φορά και ο Ντρίσα Ντιακιτέ, ο οποίος είχε έτσι την ευκαιρία να δουλέψει στις ασκήσεις που έκαναν οι συνεργάτες του Λεονάρντο Ζαρντίμ, μαζί με τους νέους συμπαίκτες του. Οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν τελειώματα φάσεων και ασκήσεις τεχνικής μαζί, ενώ ο ρυθμός ήταν έντονος, με αποτέλεσμα να δουλεύουν περισσότερο και στη φυσική τους κατάσταση.

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα και ο Γιάννης Ζαραδούκας έκαναν αποθεραπεία, λόγω μικρών προβλημάτων (από ελαφριά χτυπήματα), αφού κρίθηκε σκόπιμο να μην πιεστούν. Ο Πάμπλο Κοντρέρας έκανε κανονικά το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί, όπως και ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. Και οι δύο ποδοσφαιριστές δίνουν «μάχη» με τον χρόνο για να επιστρέψουν, σε διαφορετικό επίπεδο, βέβαια.

Το απόγευμα οι παίκτες του Ολυμπιακού θα προπονηθούν στις 18:30.





Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :