Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ Ο ΖΑΡΝΤΙΜ!


Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ θέλει να δείξει στους παίκτες πως είναι κοντά και τους στηρίζει και φαίνεται από κάποιες κινήσεις του.

Για παράδειγμα αυτό που έκανε πρώτη φορά στο παιχνίδι με τη Βέροια και μετά σε αυτό με τον Λεβαδειακό φαίνεται πως θα το καθιερώσει...

Με το που σφύριξε ο διαιτητής τη λήξη της αναμέτρησης, ο Πορτογάλος τεχνικός μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και συνεχάρη τους παίκτες του έναν προς έναν και δείχνοντας εμφανώς ικανοποιημένος από τη νίκη και την προσπάθειά τους.

Εκτός του ότι παρακολουθεί όλα τα παιχνίδια όρθιος στον πάγκο των ερυθρόλευκων, πλέον έχει ακόμα μία συνήθεια να τον χαρακτηρίζει και αυτή είναι η χειραψία του στους παίκτες μετά το τέλος των αγώνων.





Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :