Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ


Το καλό κλίμα που επικρατεί στον ΠΑΣ Γιάννινα, μετά την εκτός έδρας ισοπαλία απέναντι στον Παναθηναϊκό (1-1) στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής θέλει να διατηρήσει ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Χριστόπουλος.

Ο Έλληνας τεχνικός εκμεταλλευόμενος τη διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου δουλεύει στις αδυναμίες που έχει παρατηρήσει, ώστε να παρουσιαστεί η ομάδα του έτοιμη για την αναμέτρηση της τρίτης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.

Πρόθεση του Χριστόπουλου είναι ο ΠΑΣ να δώσει φιλική αναμέτρηση, ώστε να διατηρήσει τους παίκτες του σε καλή φόρμα.




Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :