
Το καλό κλίμα που επικρατεί στον ΠΑΣ Γιάννινα, μετά την εκτός έδρας ισοπαλία απέναντι στον Παναθηναϊκό (1-1) στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής θέλει να διατηρήσει ο προπονητής της ομάδας, Γιάννης Χριστόπουλος.
Ο Έλληνας τεχνικός εκμεταλλευόμενος τη διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου δουλεύει στις αδυναμίες που έχει παρατηρήσει, ώστε να παρουσιαστεί η ομάδα του έτοιμη για την αναμέτρηση της τρίτης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.
Πρόθεση του Χριστόπουλου είναι ο ΠΑΣ να δώσει φιλική αναμέτρηση, ώστε να διατηρήσει τους παίκτες του σε καλή φόρμα.

Ο Έλληνας τεχνικός εκμεταλλευόμενος τη διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου δουλεύει στις αδυναμίες που έχει παρατηρήσει, ώστε να παρουσιαστεί η ομάδα του έτοιμη για την αναμέτρηση της τρίτης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.
Πρόθεση του Χριστόπουλου είναι ο ΠΑΣ να δώσει φιλική αναμέτρηση, ώστε να διατηρήσει τους παίκτες του σε καλή φόρμα.

