Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ Formula 1 ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Σε 3 χρόνια η Ελλάδα μπορεί να έχει τη δική της πίστα F1 στην Χαλανδρίτσα Αχαΐας. Ο ξένος Τύπος σχολιάζει επικριτικά το εγχείρημα λόγω οικονομική κρίσης, όμως οι κατασκευαστές απαντούν με αριθμούς.

Διαβάστε αναλυτικά τα πλάνα και όσα πρόκειται να γίνουν, όπως τα παρουσιάζει σε δημοσίευμά του το "sport24.gr":

Μετά από πολλά χρόνια αναμονής, το όνειρο για μια πίστα στα πρότυπα της F1 στην Ελλάδα, είναι πιο κοντά από ποτέ να πραγματοποιηθεί.

Ο λόγος για το αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας Πατρών, που θα πληρεί τις προϋποθέσεις να της Formula 1, όμως αρχικά θα χρησιμοποιείται ως χώρος δοκιμών των εργαστηριακών ομάδων.

Το έργο που έχει αναλάβει η εταιρία "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο και μένει η υπουργική απόφαση να επικυρωθεί από την Βουλή, προκειμένου να υπάρξει κρατική επιχορήγηση 29.000.000 ευρώ που θα δώσει ο ελληνικός λαός.

Συνολικά, πρόκειται για μια επένδυση ύψους 94.600.000 ευρώ που θα δημιουργήσει 497 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με το σχέδιο που υποβλήθηκε στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Η είδηση για την κατασκευή της πίστας και τα ποσά που θα δαπανηθούν έκαναν το γύρο του κόσμου και ήταν αρκετά τα ξένα ΜΜΕ, που άσκησαν κριτική στην κυβέρνηση για το γεγονός πως ο ελληνικός λαός πληρώνει υψηλή φορολογία, αλλά ταυτόχρονα θα δοθούν εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας πίστας.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της εταιρίας "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" και πρώην δήμαρχος της Πάτρας, Ευάγγελος Φλωράτος, εξηγεί με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Espresso" ότι το έργο θα δώσει δουλειά σε πολλούς ανθρώπους για ολόκληρα χρόνια.

"Εμείς φτιάχνουμε αυτοκινητοδρόμιο προδιαγραφών F1 γιατί έχουμε κάνει επαφή με την Ευρώπη, κυρίως την Βόρεια, όπου λόγω καιρικών συνθηκών και υψηλών τιμών ενοικίασης πιστών οι ομάδες καταφεύγουν στην Νότια Αφρική ή την Πορτογαλία για δοκιμές και εξέλιξη των αυτοκινήτων", υπογράμμισε ο κος Φλωράτος, ενώ εξηγεί πως η πίστα της Χαλανδρίτσας θα έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις κλιματολογικές συνθήκες, την ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Ιταλία και κυρίως τα χαμηλά κόστη ενοικίασης. Στην πίστα της Μόντσα οι ομάδες πληρώνουν 20.000 ευρώ για την νοικιάζουν, ενώ στην Πάτρα το κόστος θα είναι μόλις 3.500 ευρώ.

Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της εταιρίας "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ" μιλά και για τα κέρδη που θα φέρει στον τουρισμό η κατασκευή πίστας, αλλά και τα έσοδα που θα έρθουν από αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας.

Αξίζει να σημειωθεί πως το έργο θα χρειαστεί τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί, ο αρχικός σχεδιασμός έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπάρτολι (τεχνικός διευθυντής της Μόντσα), ενώ η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 12 μέτρα.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :