Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΧΑΪΝΣ : ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΜΥΝΑ

Παρά την εξαιρετική απόδοση που είχε ο Κάιλ Χάινς στον αγώνα με την Κάχα Λαμποράλ, απέδωσε τη νίκη του Ολυμπιακού στην ομαδική άμυνα κι όχι στον ίδιο.

Ο Αμερικανός φόργουορντ, σε ερώτηση για την καταλυτική απόδοσή του στη Βιτόρια, απάντησε: «Νομίζω ότι δεν ήμουν εγώ το «κλειδί», αλλά η ομαδική άμυνα. Είμαι γρήγορος και προσπάθησα να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Απλώς ακολούθησα το πλάνο των προπονητών. Ακόμα συνηθίζουμε τη φιλοσοφία του προπονητή κι αυτός εμάς. Δείξαμε ότι έχουμε προσαρμοστεί στα τελευταία δύο παιχνίδια, ξέραμε ότι ήταν σημαντικά και παίξαμε όπως εμείς ξέρουμε και μπορούμε. Ως ομάδα».

Στη συνέχεια, πάντως, επιχείρησε να κατεβάσει τους τόνους στις τάξεις των πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης, λέγοντας πως υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι το φινάλε της πρώτης φάσης της Ευρωλίγκας: «Έχουμε, όμως, ακόμα πολύ δρόμο και μπορούμε να παίξουμε ακόμα καλύτερα».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :