Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΔΕΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ... «ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ» Ο ΡΟΝΑΛΝΤΟ!

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έδωσε στη Ρεάλ την πρόκριση μέσα στο Μάντσεστερ, αλλά δεν πανηγύρισε το γκολ του καθώς το «Ολντ Τράφορντ» είναι το δεύτερο σπίτι του.

«Έκανα απλά τη δουλειά μου. Η Ρεάλ κέρδισε και είμαι χαρούμενος για την ομάδα μου. Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποδοχή που μου είχε. Εδώ είναι το δεύτερο σπίτι μου, έχω πολλούς φίλους και έχω περάσει ωραίες στιγμές», είπε αρχικά ο άσος των Μαδριλένων και σε ερώτηση γιατί δεν πανηγύρισε το γκολ του ανέφερε:

«Ήταν ο σεβασμός σε ένα σύλλογο που μου πρόσφερε πολλά».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :