Ο Νίκος Σαργκάνης τα "χώνει", μέσω του "sportdog.gr", σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ για το θέαμα που ...δεν πρόσφεραν στο Καραϊσκάκη. "Πώς γίνεται να μην μπορούν να βάλουν ένα γκολ;"!
"Το αποτέλεσμα του παιχνιδιού ήταν ανέλπιστο. Είναι δυνατόν δύο ομάδες, φύσει επιθετικές να μην μπορούν να σκοράρουν και να λήγει το ματς χωρίς γκολ;", δήλωσε αρχικά το "Φάντομ" και συνέχισε:
"Εκπλήσσομαι με το 0-0. Και οι δύο ομάδες σε όλα τα παιχνίδια του πρωταθλήματος σκόραραν. Φέτος έδειξαν ότι διαθέτουν τρομερή ποιότητα σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους σε αυτό τη ...στερνή λίγκα".
Καταλήγοντας ο Νίκος Σαργκάνης τόνισε: "Εγώ πίστευα ότι το παιχνίδι θα έχει φάσεις, γκολ και θέαμα. Έτσι είναι τα ντέρμπι. Δεν περίμενα αυτή την εικόνα σκέτη ...απογοήτευση".


