Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΣΑΡΓΚΑΝΗΣ : ΣΚΕΤΗ... ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!

Ο Νίκος Σαργκάνης τα "χώνει", μέσω του "sportdog.gr", σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ για το θέαμα που ...δεν πρόσφεραν στο Καραϊσκάκη. "Πώς γίνεται να μην μπορούν να βάλουν ένα γκολ;"!

"Το αποτέλεσμα του παιχνιδιού ήταν ανέλπιστο. Είναι δυνατόν δύο ομάδες, φύσει επιθετικές να μην μπορούν να σκοράρουν και να λήγει το ματς χωρίς γκολ;", δήλωσε αρχικά το "Φάντομ" και συνέχισε:

"Εκπλήσσομαι με το 0-0. Και οι δύο ομάδες σε όλα τα παιχνίδια του πρωταθλήματος σκόραραν. Φέτος έδειξαν ότι διαθέτουν τρομερή ποιότητα σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους σε αυτό τη ...στερνή λίγκα".

Καταλήγοντας ο Νίκος Σαργκάνης τόνισε: "Εγώ πίστευα ότι το παιχνίδι θα έχει φάσεις, γκολ και θέαμα. Έτσι είναι τα ντέρμπι. Δεν περίμενα αυτή την εικόνα σκέτη ...απογοήτευση".

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :