Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΕΚΤΟΣ Ο ΖΑΡΝΤΙΜ

Την πρόθεσή του να αναλάβει την τεχνική ηγεσία κάποιας ομάδας το συντομότερο δυνατό εξέφρασε ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, Λεονάρντο Ζαρντίμ, ο οποίος συνδέεται το τελευταίο διάστημα με μια μετακίνηση στην Σπόρτινγκ Λισαβόνας στη θέση του πρώην τεχνικού του Παναθηναϊκού, Ζεσουάλδο Φερέιρα, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει.

«Δεν ξέρω αν ο καθηγητής Ζεσουάλδο Φερέιρα συνεχίσει ή όχι, αλλά έχω πει δημόσια ποιες είναι οι φιλοδοξίες μου στην Πορτογαλία και αυτές είναι να προπονήσω μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες στην Πορτογαλία», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Ζαρντίμ στην «SAPO Desporto» και πρόσθεσε:

«Η Σπόρτινγκ μαζί με την Μπράγκα που έχω κοουτσάρει είναι ανάμεσα στους τρεις μεγάλους της Πορτογαλίας και αυτή τη στιγμή είμαι 100% διαθέσιμος για οποιοδήποτε πρότζεκτ ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλω».

«Δεν με έχουν προσεγγίσει από τη διοίκηση της Σπόρτινγκ. Είμαι διαθέσιμος αυτή τη στιγμή, αλλά δεν με έχουν προσεγγίσει. Τον Μάιο θα λυθεί το θέμα. Έχω κάποιες επιλογές από το εξωτερικό και δεν θα περιμένω για πολύ, επειδή η φιλοδοξία μου είναι να συνεχίσω να δουλεύω και δεν θέλω να είμαι εκτός. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ένα αξιόπιστο σχέδιο από ποιοτική ομάδα της χώρας μου», κατέληξε ο Ζαρντίμ .

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :