Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΤΙ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ... ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΤΗ ΡΕΑΛ!

Στην τηλεόραση, η «βασιλικών φρονημάτων» εκπομπή «Punto Pelota» του ισπανικού καναλιού «Intereconomia», ξεκίνησε, όπως παρουσιάζει σε δημοσίευμά του το "sentragoal.gr", με τον παρουσιαστή Τζουσέπ Πεδρερόλ να λέει «οι διαιτητές ήταν για λύπηση, έκαναν ζημιά στην Ρεάλ και θα σας ρωτήσουμε (τους τηλεθεατές) αν υπήρξε κλοπή».

Οταν ξεκίνησε η αναφορά στον τελικό (04:50), ο απεσταλμένος στο Λονδίνο, Πάκο Ραμπαδάν, μίλησε επίσης για «κλοπή» (στη συνέχεια το… γύρισε κάπως), υποστηρίζοντας ότι οι διαιτητές επέτρεψαν ξύλο από τον Ολυμπιακό και πως η Ρεάλ θα έπρεπε να διαμαρτυρηθεί επίσημα στην Ευρωλίγκα.

«Με πιο λογική διαιτησία στο δεύτερο ημίχρονο, όπως στο πρώτο δηλαδή, τα πράγματα ίσως να ήταν διαφορετικά».

Ο δημοσιογράφος Σίρο Λόπεθ, άλλοτε υπεύθυνος του γραφείου Τύπου της Ρεάλ, υποστήριξε πως «η διαιτησία επέτρεψε στους Ελληνες σχεδόν τα πάντα», αλλά στάθηκε και στο γεγονός ότι οι Μαδριλένοι δέχθηκαν 90 πόντους σε τριάντα λεπτά.

Ο επίσης δημοσιογράφος, Χοσέ Αμιάν Γκονθάλεθ, από την πλευρά του, είπε πως «η Ρεάλ έχασε από τον Σπανούλη, ο οποίος την «σκότωσε» με τα τρίποντα, αλλά και από τρεις κυρίους, έναν Σέρβο, έναν Ιταλό και έναν Ουκρανό, τους διαιτητές. Τους έσπασαν στο ξύλο και το επέτρεψαν».

Αναφερόμενος, μάλιστα, στην φάση της τάπας του Κάιλ Χάινς στον Νίκολα Μίροτιτς, το σχόλιό του ήταν πως «έστειλαν τον Μίροτιτς στο Αβαείο του Γουενσμίνστερ και δεν έγινε τίποτα»…

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :