Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΘΡΥΛΟ Ο ΚΑΛΝΤΕΪΡΑ!

Πανευτυχής ο Λεονάρντο Καλντέιρα, ο οποίος θα επιστρέψει στην ομάδα με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδας το 2010.

Ο Βραζιλιάνος ακραίος, μάλιστα, προχώρησε σε επίσημη δήλωση, σύμφωνα με την οποία ευχαριστεί τον Παμβοχαϊκό, ενώ γνωστοποιεί ότι θα συναντηθεί με εκπροσώπους των ερυθρόλευκων για να οριστικοποιηθεί η μετακίνηση.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους στο Βραχάτι για την υπέροχη χρονιά που είχαμε εκεί. Όλοι με καλωσόρισαν με ανοικτές αγκάλες και μου φέρθηκαν σαν μέλος της οικογένειάς τους. Οι ιθύνοντες ήταν ξεκάθαροι και σωστοί σε όλα όσα υποσχέθηκαν. Αγαπάει πολύ αυτό το μέρος ο κόσμος και θα είναι πάντα στο μυαλό μου. Ευχαριστώ για όλα», τόνισε ο Βραζιλιάνος, που κατέληξε.

«Σήμερα, έχω σκοπό να συναντήσω στην Αθήνα την ομάδα στην οποία έζησα κάποιες από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ξαναπαίξω σε αυτό το σπουδαίο σύλλογο, τον Ολυμπιακό. Θα γυρίσω στο Champions League με σπουδαίους παίκτες και θα έχω σαν πασαδόρο τον Κουρνέτα, ένα σπουδαίο επαγγελματία».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :