Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΗΛΙΑΔΗΣ : ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ

Για το όνειρό του να αγωνιστεί κάποια στιγμή ως πρώτος τερματοφύλακας του Ολυμπιακού μίλησε σε συνέντευξή του ο Μιχάλης Ηλιάδης.

Ο νεαρός γκολκίπερ ο οποίος από την καινούργια σεζόν θα αγωνίζεται στους Νέους και θα παίξει και στο Champions League K19, μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Χανιά Sport FM 90.5» για την χρονιά που ολοκληρώθηκε αλλά και για αυτήν που έρχεται...

Αναλυτικά η συνέντευξη του Μιχάλη Ηλιάδη:

- Πως ήταν η χρονιά που πέρασες και ποιες οι διαφορές που συνάντησες από την Δόξα Δράμας στον Ολυμπιακό;
«Ήταν μια χρονιά γεμάτη εμπειρίες για εμένα, μια χρονιά που θα μου μείνει αξέχαστη. Οι διαφορές ήταν τεράστιες όσον αφορά τις εγκαταστάσεις. Οι εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού είναι ένας ποδοσφαιρικός παράδεισος που κάθε παιδί θα ήθελε να βρίσκεται. Επίσης γίνεται πιο μεθοδική δουλειά που σε βοηθάει να εξελιχθείς».

- Ένιωθες πίεση επειδή έγινες επαγγελματίας στον Ολυμπιακό από τόσο μικρός;
«Σίγουρα, έπρεπε να ικανοποιήσω τους ανθρώπους που με πίστεψαν, έπρεπε να δίνω το 100% για να τους ικανοποιήσω. Στην αρχή αισθανόμουν πίεση αλλά με την πάροδο του χρόνου την ξεπέρασα. Η πίεση και το άγχος είναι κομμάτι του ποδοσφαίρου και πρέπει να μάθω να ζω με αυτό».

- Ήταν περίεργα όταν πήγες πρώτη φορά στο Ρέντη;
«Ναι σίγουρα. Μακριά από την οικογένεια μου ήταν μεγάλη η δυσκολία, αλλά στη συνέχεια το συνήθισα.

- Ποιες ήταν οι εμπειρίες που αποκόμισες και πως νιώθεις που θα παίξεις Ευρώπη του χρόνου;
«Φέτος ήταν μια γεμάτη χρονιά με πολλές εμπειρίες. Καλές και κακές. Ανυπομονώ να παίξω στην Ευρώπη και να ζήσω αυτή την εμπειρία. Έτσι θα πραγματοποιήσω ένα μεγάλο μου όνειρο και περιμένω πως και πώς να έρθει και θα δώσω το 100% για να τα πάω καλά».

- Θεωρείς ότι ο ολυμπιακός έπρεπε να πάρει το πρωτάθλημα στους Εφήβους και που κρίθηκε του τελικού με τον ΠΑΟΚ (ήττα με 1-0);
«Είχαμε τις πιθανότητες να πάρουμε αυτό το παιχνίδι. Σίγουρα στεναχωρηθήκαμε πάρα πολύ με το αποτέλεσμα αυτό. Το παιχνίδι κρίθηκε σε μία φάση, μία άτυχη στιγμή όπως γίνετε σε κάθε τελικό και τελικά χάσαμε δυστυχώς».

- Είχες κάνει δυο-τρείς πολύ ωραίες και δύσκολες αποκρούσεις πριν το γκολ.
«Ναι αλλά κοιτάω την γενική εικόνα και το 1-0 μας αδίκησε λίγο πιστεύω».


- Ποιος ήταν ο λόγος που το τελευταίο δίμηνο οι εμφανίσεις σου ήταν από το καλό στο καλύτερο;
«Στην αρχή είχα πολλές δυσκολίες, ήμουν μακριά από την οικογένεια μου που με δυσκόλευε πάρα πολύ γιατί το έζησα πρώτη φορά. Σίγουρα με άφησαν πίσω και κάποιοι τραυματισμοί που είχα στην αρχή και με βοήθησαν πολύ και οι προπονητές μου, ο κύριος Αλεξούδης και ο κύριος Θεοδώρου και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Και όλα αυτά που έζησα, όλες αυτές οι δυσκολίες ήταν ένα μάθημα για εμένα και με έκαναν ποιο δυνατό».

- Στις δυσκολίες αυτές όταν πρωτοπήγες στον Ολυμπιακό, με ποιόν έκανες ποιο πολύ παρέα;
«Όλα τα παιδία ήταν καλά μαζί μου, με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Όλοι μας ήμασταν μια μεγάλη οικογένεια, μια ωραία παρέα και αυτό με βοήθησε ποιο πολύ στο να συνηθίσω».

- Πώς είναι μία μέρα σου στον Ολυμπιακό; Μια μέρα πριν από τους αγώνες για παράδειγμα. Έχετε κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα που ακολουθείτε;
«Είναι αθλητική. Είναι μια ποδοσφαιρική μέρα. Κάθε μέρα είναι ποδοσφαιρική και αυτό μου αρέσει, αυτό είναι που αγαπάω και θέλω να κάνω. Όταν έχουμε σχολείο τις καθημερινές έχουμε μόνο το απόγευμα προπόνηση, αλλά μετά από την προπόνηση μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας. Γενικά βγαίνεις έξω από το σπίτι σου και βρίσκεσαι στα γήπεδα. Δηλαδή ό,τι θα ήθελε κάθε παιδί. Είναι ένα όνειρο αυτό».

- Στην ηλικία που είσαι είναι λογικό να σου λείπουν οι διασκεδάσεις, τα ποτά, τα ξενύχτια τα οποία κάνουν κατά κόρο κάποια άλλα παιδιά φαντάζομαι ότι είναι απαγορευμένα για εσάς έτσι; Δηλαδή υπάρχει ωράριο.
«Ναι βέβαια. Έχουμε ωράριο στις 11 να είμαστε μέσα. Ένας ποδοσφαιριστής πρέπει να είναι συγκρατημένος. Εγώ κάνω αυτό που μου αρέσει, αυτό που αγαπάω. Είναι ένας τρόπος ζωής το ποδόσφαιρο για όσους το ξέρουν και δεν έχω πρόβλημα στο να συνηθίσω να μην βγαίνω, είναι πολύ εύκολο για μένα».

- Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον, οι στόχοι σου;
«Πρώτος μου στόχος φέτος είναι να πάρω παιχνίδια στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα με την Κ20 και το όνειρο μου είναι να παίξω στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού. Όπως είναι και όλων των παιδιών και ελπίζω με την πολύ δουλειά, την επίμονη και την υπομονή να μπορέσω να φτάσω κάποια στιγμή στην πρώτη ομάδα».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :