Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΓΟΥΝΑΣ : ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Σίγουρος για τη μεταγραφή του στην ανδρική ομάδα πόλο του Ολυμπιακού, παρά την πρόταση της Γαλατασαράι, δήλωσε ο Άλεξ Γούνας, σε συνέντευξή του στη «SportDay».

Ο 23χρονος περιφερειακός εξέφρασε την επιθυμία του να κατακτήσει τίτλους με τους ερυθρόλευκους και αναφέρθηκε επίσης στις θυσίες που έχει κάνει στη ζωή του για να διακριθεί.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Άλεξ Γούνα :

Πώς σε υποδέχτηκαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, και πώς αντέδρασαν οι δικοί σου όταν έμαθαν για τη μεταγραφή;

«Με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα χρονιά. Οσον αφορά τους δικούς μου χάρηκαν που έκανα ένα βήμα στην καριέρα μου».

Είχες και προτάσεις από ομάδες του εξωτερικού, αλλά τελικά προτίμησες τον Ολυμπιακό. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πάρεις αυτή την απόφαση;

«Το επίπεδο του Ολυμπιακού είναι πολύ υψηλό, έχει μεγάλο όνομα στην Ευρώπη και οι στόχοι του είναι να βρίσκεται συνεχώς στην κορυφή. Βέβαια η πρόταση της Γαλατασαράι από την Τουρκία ήταν πολύ καλή, αλλά εγώ έχω στόχο να παίζω σε υψηλό επίπεδο και δεν με απασχολούν τα λεφτά».

Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τον Ολυμπιακό;

«Πιστεύω πως όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού έχουν μόνο ένα στόχο στο κεφάλι τους, να είναι πρώτοι σε ό,τι κι αν κάνουν. Εξάλλου αυτό χαρακτηρίζει τον Ολυμπιακό, η πρωτιά και οι τίτλοι».

Ο Ολυμπιακός έχει στο ρόστερ του πολλές ηγετικές φυσιογνωμίες. Θεωρείς ότι ενδέχεται αυτό να λειτουργήσει αρνητικά;

«Πιστεύω πως όχι, κάθε παίκτης είναι σημαντικός για την ομάδα. Σίγουρα θα υπάρχουν κι οι παίκτες που θα παίρνουν κάποιες πρωτοβουλίες, είτε αυτοί χαρακτηρίζονται ως "ηγέτες", είτε ως "σημαίες". Ολοι, όμως είναι σημαντικοί σε μια ομάδα, ακόμη και αν δεν έχουν αρκετό χρόνο συμμετοχής».


Είσαι μόλις 23 ετών αλλά έχεις κατακτήσει ήδη τίτλους, τι πιστεύεις πως λείπει από το «ράφι» σου;

«Πιστέψτε με είμαι πολύ "διψασμένος" για πολλούς τίλους ακόμη. Στο άμεσο μέλλον θα ήθελα να πετύχω μια διάκριση με την Εθνική και με τον Ολυμπιακό φυσικά. Πιστεύω πως αυτά τα δύο δεν είναι πολύ μακριά».

Μια και πιάσαμε την Εθνική ομάδα, ποιος είναι ο στόχος για το επερχόμενο Παγκόσμιο πρωτάθλημα της Βαρκελώνης;

«Η Εθνική είναι μια νέα ομάδα, με πολλές αλλαγές σε όλα τα πόστα. Στη Βαρκελώνη πρέπει να δούμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε το ελληνικό πόλο και να δώσουμε χαρά σε όλους τους Ελληνες που περνάνε δύσκολες στιγμές».

Ασχολείσαι με κάτι άλλο εκτός από το πόλο;

«Είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ, στο τμήμα της οργάνωσης και της διοίκησης, και ακόμα μου μένουν έξι μαθήματα για να πάρω το πτυχίο μου. Προσπαθώ να συγκεντρωθώ και στο πόλο και στη σχολή μου και όταν με το καλό την τελειώσω, θα σκεφτώ το μέλλον. Δεν νομίζω πάντως να αφήσω το πόλο, αλλά δυστυχώς στις εποχές που ζούμε όλα είναι ρευστά».

Πότε ήταν η πρώτη σου επαφή με το άθλημα;

«Ξεκίνησα να παίζω πόλο από τα 10 μου χρόνια. Ενα καλοκαίρι πήγα στην πισίνα της Βουλιαγμένης και είδα κάποια μεγαλύτερα παιδιά που έπαιζαν, κι από τότε θυμάμαι τον εαυτό μου να θέλει να παίζει μόνο πόλο. Πρότυπα όμως δεν έχω, ποτέ δεν είπα "θέλω να γίνω σαν τον Σάπιτς", το μόνο που θέλω είναι να φτάσω σε ένα δικό μου επίπεδο και να δημιουργήσω το δικό μου πρότυπο.

Μεγάλο μου όνειρο από τότε που ξεκίνησα να παίζω είναι να αγωνιστώ σε Ολυμπιακούς Αγώνες, και μάλιστα να κατακτήσω και Ολυμπιακό μετάλλιο. Τωρα δεν ξέρω κατά πόσο θα τα πετύχω αυτά, αλλά θα προσπαθήσω μέσω των προπονήσεών μου. Είμαι... ερωτευμένος με το πόλο, και από τώρα σκέφτομαι πώς θα είναι όταν αποσυρθώ από την ενεργό δράση, που ελπίζω να αργήσει πολύ αυτή η μέρα».

Εχεις... παραμερίσει κατά κάποιο τρόπο δικές σου επιθυμίες, βάζοντας πάνω από όλα το πόλο;

«Είναι αλήθεια ότι το πόλο έχει επηρεάσει πάρα πολύ τη ζωή μου, αφού σκέφτομαι, κινούμαι και πράττω με βάση αυτό. Είναι αλήθεια πως το υψηλό επίπεδο δεν είναι εύκολο πράγμα και δεν νομίζω πως μπορεί να το κάνει ο καθένας, αφού απαιτούνται πολλές θυσίες. Γενικά ο αθλητισμός είναι κάτι που νομίζω πως πρέπει να κάνουν όλοι για να κρατούν τις ισορροπίες στη ζωή τους, αλλά για να κάνεις πρωταθλητισμό πρέπει να το αγαπάς πάρα πολύ.

Με το πόλο έχω βάλει ένα πρόγραμμα στη ζωή μου, κι έχω μάθει πολλά πράγματα μέσω του αθλητισμού, που είναι πολύ σημαντικά για τη ζωή και για το πώς θα διαμορφωθεί αυτή στο μέλλον. Ναι, έχω κάνει πολλές θυσίες, αλλά δεν έχω μετανιώσει για τίποτα, διότι η ανταμοιβή είναι ανεκτίμητη και ούτε θα άλλαζα κάτι, αν είχα την ευκαιρία».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :