Διάκριση για το εμπορικό τμήμα της ΚΑΕ Ολυμπιακός, που αναδείχθηκε τρίτο καλύτερο στη φετινή Ευρωλίγκα.
Οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέλαβαν την τρίτη θέση, με το πρώτο βραβείο να καταλήγει στην Αναντολού Εφές και το δεύτερο στην Άλμπα Βερολίνου.
Όπως τονίζεται στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, ο Ολυμπιακός κατάφερε μέσω του προγράμματός του να παρουσιάσει αύξηση 125% στα εισιτήρια, ενώ είχε μεγάλη απήχηση στα social media.
Η Αναντολού Εφές πρώτευσε έχοντας μεγάλο της όπλο ένα βίντεο που έγινε viral στο διαδίκτυο, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει.