Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΠΑΕΙ ΓΙΑ... «ΚΟΥΠΑ» ΚΑΙ ΣΤΟ MARKETING Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ!

Πήρε το τρόπαιο στην Ευρωλίγκα, τώρα διεκδικεί τον τίτλο και στο μάρκετινγκ ο Θρύλος! Ο Ολυμπιακός, η Άλμπα Βερολίνου και ο Αναντολού Εφές είναι οι τρεις ομάδες που θα διεκδικήσουν το φετινό Devotion Marketing Award.

Έξι ομάδες από τις 56 που συμμετείχαν στα ευρωπαϊκά Κύπελλα ήταν αυτές που ξεχώρισαν και δεν είχαν δικαίωμα να ψηφίσουν τον εαυτό τους. Από τα συγκρινόμενα αποτελέσματα ξεχώρισαν οι τρεις αυτές ομάδες, μεταξύ των οποίων και ο πρωταθλητής Ευρώπης, ενώ στην τελική τριάδα δεν μπήκαν η Μπαρτσελόνα, η ΤΣΣΚΑ Μόσχας και η Ουνικάχα Μάλαγα.

«Προχώρησε σε αναβάθμιση του προγράμματος εισιτηρίων και αυτό τον βοήθησε να παρουσιάσει αύξηση της τάξεως του 125% στις πωλήσεις ατομικών εισιτηρίων. Ο Ολυμπιακός έκανε επίσης μεγάλη προσπάθεια να βρει νέους τρόπους ώστε να προσελκύει τους φιλάθλους του μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ολυμπιακός ήταν φιναλίστ των περσινών Devotion Marketing Awards», γράφει χαρακτηριστικά το κείμενο της Ευρωλίγκας.

Το βραβείο στη νικήτρια ομάδα θα απονεμηθεί την Τετάρτη πριν την έναρξη του συνεδρίου των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας στη Βαρκελώνη.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :