Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πράσινη» ο Μάικ Μπατίστ που επέστρεψε στον Παναθηναϊκό,δεν παρέλειψε ν'αναφερθεί και στον πρωταθλητή ευρώπης Ολυμπιακό :
«Ο Ολυμπιακός μου έλειψε πολύ. Αυτά τα ντέρμπι είναι μοναδικά. Τέτοιοι αγώνες δεν γίνονται πουθενά. Είναι το κορυφαίο ντέρμπι του κόσμου. Αυτή η ατμόσφαιρα και η τρέλα σε ΣΕΦ και ΟΑΚΑ δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Σέβομαι πολύ τον Ολυμπιακό, είναι πρωταθλητής Ευρώπης, αλλά τα θέλουμε όλα δικά μας».


