Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Κόστα Ρίκα, Χόρχε Λουίς Πίντο, μίλησε για το γεγονός ότι ο Τζόελ Κάμπελ έμεινε εκτός αποστολής για τον φιλικό με τον Άγιο Δομίνικο στις 14 Αυγούστου.
Συγκεκριμένα ο Κολομβιανός ομοσπονδιακός τεχνικός της Κόστα Ρίκα, είπε: «Τον αφήσαμε εκτός για να ξεκουραστεί. Ο Τζόελ Κάμπελ είναι ένας πολύ καλός παίκτης, που τον υπολογίζουμε πολύ για την Εθνική ομάδα. Έχει πάει όμως σε νέα ομάδα και θέλει τον χρόνο του. Πρέπει να προσαρμοστεί και χρειάζεται να περάσει κάποιο διάστημα για αυτό».


