Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

«ΟΧΙ» ΑΠΟ ΕΣΑΚΕ... ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

Η προθεσμία των 48 ωρών που είχε δώσει μέσω εξωδίκου ο Ολυμπιακός στον ΕΣΑΚΕ για να του παραδώσει τα συμβόλαια της τελευταίας πενταετίας παρήλθε, ωστόσο -όπως αναμενόταν- η διοργανώτρια αρχή δεν έδωσε στη δημοσιότητα τα σχετικά έγγραφα, επικαλούμενη τον νόμο περί... προσωπικών δεδομένων.

Το γεγονός αυτό δεν εξέπληξε, φυσικά, τους διοικούντες τον Ολυμπιακό, καθώς ήταν σαφές από τις τοποθετήσεις των ανθρώπων του ΕΣΑΚΕ πως δεν σκόπευαν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους. Ωστόσο, τους θύμωσε... Οι πρωταθλητές Ευρώπης φέρονται αποφασισμένοι να τραβήξουν την υπόθεση στα άκρα και να συνεχίζουν όλες τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες που απαιτούνται προκειμένου να υπάρξει απόλυτη διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα (αγωνιστικά και μη). Σχετική ανακοίνωση, πάντως, δεν εξεδόθη για την ώρα...

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :