Η προθεσμία των 48 ωρών που είχε δώσει μέσω εξωδίκου ο Ολυμπιακός στον ΕΣΑΚΕ για να του παραδώσει τα συμβόλαια της τελευταίας πενταετίας παρήλθε, ωστόσο -όπως αναμενόταν- η διοργανώτρια αρχή δεν έδωσε στη δημοσιότητα τα σχετικά έγγραφα, επικαλούμενη τον νόμο περί... προσωπικών δεδομένων.
Το γεγονός αυτό δεν εξέπληξε, φυσικά, τους διοικούντες τον Ολυμπιακό, καθώς ήταν σαφές από τις τοποθετήσεις των ανθρώπων του ΕΣΑΚΕ πως δεν σκόπευαν να ικανοποιήσουν το αίτημά τους. Ωστόσο, τους θύμωσε... Οι πρωταθλητές Ευρώπης φέρονται αποφασισμένοι να τραβήξουν την υπόθεση στα άκρα και να συνεχίζουν όλες τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες που απαιτούνται προκειμένου να υπάρξει απόλυτη διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα (αγωνιστικά και μη). Σχετική ανακοίνωση, πάντως, δεν εξεδόθη για την ώρα...


