Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΟΔΗΓΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ...

Στον Ολυμπιακό κρατούν την εμφάνιση του πρώτου μέρους με την Άντερλεχτ και την καλή εικόνα παικτών στην επίθεση, όπως των Χαβιέρ Σαβιόλα και Βλάντιμιρ Βάις, ενώ στόχος πλέον είναι ένα καλό ματς και με τη Βαλένθια.

Ο αγώνας με την Άντερλεχτ ανέδειξε και αρκετά καλά στοιχεία για τον Ολυμπιακό, αλλά και πρωταγωνιστές. Στο Λιμάνι έμειναν ικανοποιημένοι ιδίως από το πρώτο μέρος που θέλουν να έχουν ως... οδηγό για επόμενα ματς, αρχής γενομένης από εκείνο με την Βαλένθια το Σάββατο στο Μεστάγια.

Έναν αγώνα δύσκολο και με καλό αντίπαλο, όπου σκοπός των ερυθρόλευκων είναι να κάνουν μία καλή εμφάνιση. Είναι κάτι που και το περιμένουν και το θέλουν. Επίσης οι ερυθρόλρυκπο έμειναν ευχαριστημένοι από ποδοσφαιριστές όπως ο Σαβιόλα και ο Βάις.

Στο αγωνιστικό σκέλος η επόμενη προπόνηση είναι στις 7 το απόγευμα της Πέμπτης. Η αποστολή αναχωρεί για την Ισπανία το βράδυ της Παρασκευής.

Προβλήματα τραυματισμών αποκόμισαν οι Σιόβας και Μανωλάς με χτυπήματα στα χείλη τους, δίχως όμως να έχουν κάτι το σοβαρό.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :