Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

EUROLEAGUE ΚΑΙ Turkish Airlines ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΕΩΣ ΤΟ 2020!

Η Εuroleague ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με την Turkish Airlines, έως το 2020 και κάπως έτσι θα συμπληρώσουν μια δεκαετία κοινής πορείας.

Η ανακοίνωση Τύπου αναφέρει:

"Η πρώτη τη τάξει διοργάνωση θα λέγεται Turkish Airlines Euroleague, για μια ολόκληρη δεκαετία. Οι συνεργάτες ενδιαφέρονται να γίνουν πιο δυνατοί και να οικοδομηθούν πάνω σε καινοτόμες συνεργασίες, όπως είναι το One Team.

Μια πρωτοποριακή σχέση που έχει δώσει ώθηση στην παγκόσμια προβολή του κορυφαίου ευρωπαϊκού μπάσκετ, όπως ποτέ άλλοτε, θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, μετά τη σημερινή ανακοίνωση στην Κωνσταντινούπολη, που αναφέρει ότι η Euroleague και η Turkish Airlines θα συνεχίσουν τη μοναδική τους συνεργασία και τη χορηγία ονόματος, για άλλες τέσσερις σεζόν. Έως το 2020.

Η νέα συμφωνία, είναι μια από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του μπάσκετ που αφορούν τη χορηγία και σημαίνει ότι η πρώτη τη τάξει διοργάνωση της Ευρώπης, σε συλλογικό επίπεδο, θα είναι γνωστή ως Turkish Airlines Euroleague, για μια ολόκληρη δεκαετία, δεδομένου ότι η διαδρομή αυτή ξεκίνησε το 2010".

Κατά την πρώτη κοινή τριετία, η Euroleague Basketball και η Turkish Airlines έζησαν μαζί πολλά περισσότερα, από μια χορηγία ονόματος. "Έχτισαν" μια συνεργασία, της οποίας οι πρωτοποριακές ιδέες κέρδισαν βραβεία στο promotion των social media, ενώ αφορούσαν παραγωγές ντοκιμαντέρ που απευθύνθηκαν στη μαζική αγορά, ενώ υπήρξαν και live μεταδόσεις αγώνων, εν πτήσει.


Το επίκεντρο της ταχέως αναπτυσσόμενης σχέσης προστέθηκε το 2012, όταν η Turkish Airlines έγινε ιδρυτικό μέλος της Euroleague Basketball, ως προς το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης που έφερε το όνομα One Team και το οποίο, ειρήσθω εν παρόδων, έχει κερδίσει βραβεία σε αθλητικό και φιλανθρωπικό επίπεδο, για τη χρησιμότητα του αθλήματος, στην ενδυνάμωση των χρηζόντων βοηθείας κοινοτήτων σε πόλεις όπως το Λονδίνο, το Πεκίνο και όσα υπάρχουν μεταξύ αυτών.

"Kατ' αρχάς, επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω την Turkish Airlines, γιατί αποδείχθηκε πως είναι ο ακριβής τύπος της προνοητικής σκέψης και πλήρως εμπλεκόμενος συνεργάτης, τον οποίον χρειαζόμασταν ώστε να βοηθήσει στη βελτίωση του αθλήματος, εκτός γηπέδων, κατά τον τρόπο που το έκαναν οι επαγγελματίες του μπάσκετ εντός των τεσσάρων γραμμών, αυτόν τον αιώνα", είπε ο Τζόρντι Μπερτομένου, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της Euroleague Basketball, στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στην Κωνσταντινούπολη. "Η συμφωνία μας θα διασφαλίσει πως όχι μόνο η σχέση της Euroleague Basketball με την Turkish Airlines θα συνεχιστεί, όπως θα γίνεται μεγαλύτερη και καλύτερη, αλλά μαζί θα μπορούμε να παρέχουμε στα σκληρά εργαζόμενα clubs και στους πιστούς φιλάθλους μας, την κορυφαία διοργάνωση που αξίζουν".

"Η ενίσχυση της εταιρικής συνεργασίας που ξεκίνησε το 2010 με την Euroleague Basketball, την κορυφαία διοργάνωση μπάσκετ στην Ευρώπη και μια εκ των πιο δημοφιλών στον κόσμο, είναι ένα στρατηγικό βήμα στο να ενισχύσουμε το κύρος και την αναγνωρισιμότητα της Turkish Airlines, σε παγκόσμια κλίμακα. Το να "χτίσουμε" την εικόνα του brand μας σε όλον τον κόσμο είναι ένα από τα επιθυμητά αποτελέσματα, όπως η Turkish Airlines προχωρά προς την υλοποίηση του στόχου για υπεροχή, στην διεθνή βιομηχανία αεροπορίας. Υπάρχει μια τεράστια αξία, σε αυτού του είδους της χορηγίας, όπως η Turkish Airlines αυξάνει την αναγνώριση του brand, μεταξύ του στοχευμένου κοινού. Αυτή και παρόμοιες συνεργασίες προσφέρουν την ευκαιρία να αναπτύξουμε ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας, με το παγκόσμιο κοινό, κρατώντας "ζωντανή" το άριστο του brand, με καταναλωτές που δεν είναι μόνο από την Τουρκία, αλλά από όλον τον κόσμο", είπε ο board chairman της Turkish Airlines, Χαμντί Τοπσού".

Δυο από τα χαρακτηριστικά συστατικά που δείχνουν πώς η συνεργασία της Euroleague Basketball με την Turkish Airlines έχει ήδη φέρει την ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ σε ένα νέο κοινό, με καινοτόμους τρόπους.

Το Eye of the Fan, μια multi-platform πρωτοβουλία που αφορά τα social media και καθιερώθηκε από την Turkish Airlines, έχει κερδίσει βραβεία στη βιομηχανία του marketing, για την επαναστατική δημιουργική προσέγγιση που δίνει στο κοινό της Turkish Airlines Euroleague τη δυνατότητα να παρακολουθεί από το σπίτι την 24ωρη εμπειρία, στο παρασκήνιο του Final Four.


Το ντοκιμαντέρ Basketball Capitals που έχει τέσσερα μέρη, είναι πρότζεκτ με εμπορικό σήμα και συμπαραγωγούς την Turkish Airlines και το ESPN, ηγέτη στα παγκόσμια αθλητικά media, το οποίο έφτασε το κοινό των περισσότερων από 160 εκατομμύρια νοικοκυριών στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή και την Ασία και αφορούσε οπαδούς στο Βερολίνο, τη Μαδρίτη, την Αθήνα και την Κωνσταντινούπολη, οι οποίοι διηγήθηκαν ιστορίες του μπασκετικού πάθους που επικρατεί στις πόλεις τους.

Μεταξύ άλλων πρωτοβουλιών που αφορούν την κοινή προσπάθεια με την Euroleague Basketball, η Turkish Airlines έχει γίνει κινητήρια δύναμη στο να φέρει εκτενείς Fan Zones, οι οποίες διαρκούν όλη την εβδομάδα, σε εικονικές περιοχές, όπως είναι η Trafalgar Square στο Λονδίνο και οι οποίες πήγαν το Φάιναλ Φορ πολύ πιο μακριά από τα παιχνίδια που έγιναν στο γήπεδο. Το "έβαλαν" σε τουριστικά και εμπορικά κέντρα των πόλεων που φιλοξένησαν τη διοργάνωση.

Στα νέα χαρακτηριστικά της συμφωνίας, η Turkish Airlines έλαβε τα δικαιώματα εταιρικής σχέσης και για τη δεύτερη διοργάνωση της Euroleague Basketball, το Eurocup, για τη διάρκεια του συμβολαίου.

"Για τη Euroleague Basketball, η καθημερινή προσπάθεια με την Turkish Airlines έχει γίνει πολλά περισσότερα από μια συνεργασία" πρόσθεσε ο Τζόρντι Μπερτομέου, "συνεργαζόμαστε χέρι χέρι, για να ενισχύσουμε το προφίλ του ευρωπαϊκού μπάσκετ, σε όλον τον κόσμο και να φέρουμε τα οφέλη στις κοινότητες, από τις οποίες εξαρτώνται και η Euroleague Basketball, αλλά και η Turkish Airlines, στην επιδίωξη που έχουν να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχής, από το να έχουμε την Turkish Airlines ως πραγματικό μέλος στην οικογένεια του ευρωπαϊκού μπάσκετ, κάτι που κάνει το μέλλον του αθλήματος μας πιο ελπιδοφόρο από ποτέ".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :