Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΙΜΠΡΑΪΜ : ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ CHAMPIONS LEAGUE

Ο Ιμπραϊμ φανέρωσε σε συνέντευξή του στη Νορβηγία τα όνειρα και τους στόχους του, τονίζοντας πως θέλει να κλείσει σε ομάδα που θα παίζει Τσάμπιονς Λιγκ...

Η Γουίγκαν ήταν μία ομάδα που προστέθηκε σε εκείνες που θέλουν τον Ιμπραϊμ με τον παίκτη να «αποκαλύπτεται» στο νορβηγικό "Dt".

Αρχικά ο φερόμενος ως στόχος του Ολυμπιακού επισήμανε πως «εξετάζω αυτήν την στιγμή διάφορες προσφορές και μαζί με την Σίτι θα αποφασίσουμε το που θα κλείσω.

Το πιο σημαντικό για μένα είναι να πάω σε έναν σύλλογο όπου θα έχω πρωταγωνιστικό ρόλο. Θα μπορέσω να αναπτύξω τις ικανότητές μου και να εξελιχθώ. Θα με ενδιέφερε πολύ να αγωνιστώ σε σύλλογο που αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Το δημοσίευμα αναφέρει και τον Ολυμπιακό αλλά και τον Εργοτέλη ως πιθανό προορισμό ενώ ο σομαλικής καταγωγής Νορβηγός σχολίασε για την Σίτι: «Όχι. Δεν γυρίζω στην Σίτι. Τελείωσα από εκεί. Δεν βλέπω να υπάρχουν για εμένα πιθανότητες να παίξω στην πρώτη ομάδα. Δεν με απασχολεί να είμαι στις ρεζέρβες».

Όσο για την προοπτική της Ελλάδας ο Ιμπραϊμ απέφυγε να απαντήσει ανοιχτά: «Έχω διάφορες προοπτικές. Στο παρελθόν έχω κάνει και ορισμένες επιλογές που δεν βοήθησαν. Το παν για μένα είναι να βρω τώρα τον κατάλληλο σύλλογο για την ποδοσφαιρική μου πορεία και την εξέλιξή μου».

Οι Νορβηγοί σημειώνουν πως τον Ιμπραϊμ θέλουν και γαλλικές και ολλανδικές ομάδες εκτός από την Γουίγκαν, την Σουόνσι, τον Ολυμπιακό και τον Εργοτέλη. Σχετικά με την Στρομγκόνσεντ ο ίδιος είπε πως «είμαι ανοιχτός σε μία πιθανή παραμονή στην ομάδα. Με έχει βοηθήσει πολύ. Είναι ένας σύλλογος που βελτιώνει και δίνει κίνητρο στους νέους παίκτες ενώ έχω και την ελευθερία που θέλω.

Εδώ σε αφήνουν να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να γίνεσαι καλύτερος. Δεν υπάρχει όμως κάτι οριστικό».

Τέλος σε ερώτηση που του τέθηκε για τον ιδανικό προποντή απάντησε «Είναι πολύ βασικό να έχεις έναν προπονητή που σε πιστεύει πολύ και ο οποίος έχει μία θέση για σένα στο πλάνο του και την ομάδα. Στην Στρομγκόνσεντ το είχα αυτό».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :