Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ : ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ...

Ο Ανδρέας Χριστοδούλου πραγματοποίησε τον ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακού και μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον Κολοσσό Ρόδου δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την πρώτη του εμφάνιση με τα ερυθρόλευκα.

«Μου δόθηκε η ευκαιρία να βρεθώ στο παρκέ μετά από πολύ καιρό. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό, αλλά δεν σημαίνει κάτι αυτό. Χρειάζεται πολλή δουλειά. Μπήκαμε λίγο παγωμένοι στο παιχνίδι, αλλά τελικά παίξαμε όπως θέλαμε και φτάσαμε στη νίκη.

Συνεχίζουμε τη δουλειά και κοιτάμε την αναμέτρηση με την Αναντολού Εφες», δήλωσε αρχικά ο Ανδρέας Χριστοδούλου, ο οποίος ρωτήθηκε για τις διαφορές που παρουσιάζει ο ρόλος που έχει στον Ολυμπιακό με εκείνον που είχε στον Μαντουλίδη:

«Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν θετικά και αρνητικά.

Στην φάση που βρίσκομαι πρέπει να είμαι σκληρός στην προπόνηση για να βελτιώνομαι εγώ αλλά και οι συμπαίκτες μου. Θέλω να παίζω όσο καλύτερα γίνεται στην άμυνα, να μην κάνω λάθη και μπροστά θα βγουν οι φάσεις στην επίθεση».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :