Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΣΤΟΪΚΟΒΙΤΣ : ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Στην αποκάλυψη πως έχει υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2016 με τον Ολυμπιακό και από το καλοκαίρι θα φοράει τα ερυθρόλευκα, προχώρησε ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη, Βλάντιμιρ Στοΐκοβιτς.

Τα σενάρια που τον συνέδεαν με τους ερυθρόλευκους υπάρχουν στο προσκήνιο από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην Ελλάδα, ωστόσο ο Σέρβος δήλωσε ξεκάθαρα αυτή τη φορά πως ανήκει στον Ολυμπιακό, σε συνέντευξη που έδωσε στην «Telegraph» της πατρίδας του.

Αφορμή στάθηκε το πανό που ύψωσαν εναντίον του οι οπαδοί των πρωταθλητών στο πρόσφατο ματς με τον Εργοτέλη και ο λόγος είναι ότι ενώ παλαιότερα αγωνιζόταν στο Ερυθρό Αστέρα, με την επιστροφή από το εξωτερικό φόρεσε τη φανέλα της Παρτιζάν.

Από τότε μπήκε στο στόχαστρο των οργανωμένων οπαδών των «ερυθρόλευκων» της Σερβίας, με τους Delije μάλιστα να εκδηλώνουν με κάθε τρόπο το... μίσος τους, τη στιγμή που ο συγκεκριμένος σύνδεσμος είναι αδελφοποιημένος με τη Θύρα 7. Αυτό αποτέλεσε και την αιτια για να στραφούν εναντίον του και οι οπαδοί του Ολυμπιακού, με τον ίδιο πάντως να κάνει... άνοιγμα στον κόσμο του Θρύλου.

Αρχικά αποκάλυψε ότι: «Έχω υπογράψει ένα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό από τον Ιούλιο του 2014 ως τον Ιούλιο του 2016. Είναι μεγάλη η επιθυμία μου να υπερασπιστώ έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους του κόσμου», ενώ σχετικά με τη στάση των οπαδών του Ερυθρού Αστέρα σημείωσε πως:

«Μπορώ να τους καταλάβω κι όλους τους άλλους οπαδούς που δεν είναι ευχαριστημένοι. Έχω συνηθίσει σε συνθήματα και πανό εναντίον μου, αλλά δεν κοιτάω ποιο χρώμα φανέλας φοράω, αλλά να επικεντρώνομαι στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μου».

Συνεχίζοντας μάλιστα ανέφερε ότι: «Με την παρουσία μου στον Εργοτέλη έδειξα ότι είμαι σε καλή κατάσταση Οι οπαδοί το Ολυμπιακού είναι από τους καλύτερους στον κόσμο και υπόσχομαι να τιμήσω τη φανέλα. Θα δώσω και την ψυχή μου στο γήπεδο».

* Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, πως από το Λιμάνι διαψεύδουν τους ισχυρισμούς του Σέρβου...


Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :