Σε φιλικό τουρνουά μπάσκετ θα συμμετάσχει στα τέλη Αυγούστου η Εθνική Ελλάδας, ενόψει της καλύτερης προετοιμασίας της για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας, 30 Αυγούστου-14 Σεπτεμβρίου.
Η διοργάνωση θα γίνει 16-18/8, ενώ, εκτός της «οικοδέσποινας», θα δώσουν το «παρών» και οι Σλοβενία και Νέα Ζηλανδία.


