Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΚΑΜΠΕΛ : ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ!

Για τη βελτίωση του ως ποδοσφαιριστής την τελευταία τριετία όπου έκανε το άλμα στην Ευρώπη μίλησε ο Τζόελ Κάμπελ κάνοντας αναφορά και στις φιλοδοξίες του με την Κόστα Ρίκα στο προσεχές Μουντιάλ.

Ο παίκτης του Ολυμπιακού μίλησε σε εφημερίδα της πατρίδας του για τα όνειρα που κάνει μέσω Μουντιάλ αλλά και την σκληρή δουλειά του.

"Μπορώ να αντέξω την πίεση. Προσπαθώ πρώτα να διασκεδάζω εγώ, να είμαι ταπεινός να δουλεύω και να συνεισφέρω στα αποτελέσματα. Αυτό είναι το πιο σημαντικό" τόνισε ο Κάμπελ για να προσθέσει:

"Πλέον είμαι πνευματικά πιο δυνατός, πιο συγκεντρωμένος. Πριν από την τεχνική κατάρτιση αλλά και την φυσική κατάσταση βρίσκεται το μυαλό. Δεν είναι εύκολο να παίζεις στην Ευρώπη.

Πρώτα παίζω και προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στις προπονήσεις. Στη συνέχεια θέτω ως στόχο να σκοράρω. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου να γράψει μία ωραία ιστορία για την Κόστα Ρίκα".

Ο Κάμπελ ρωτήθηκε για το αν αξίζει να πάρει μέρος στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. "Δεν ξέρω αν το αξίζω ή όχι. Ίσως να υπάρχουν ποδοσφαιριστές που το αξίζουν περισσότερο από μένα.

Αυτό που ξέρω είναι τι θυσίες έχω κάνει για να φτάσω μέχρι εδώ. Έχω περάσει δύσκολα για να παίξω στο Παγκόσμιο Κύπελλο, όμως μέχρι να επιβιβαστώ στο αεροπλάνο δεν μπορώ να πω, πως πηγαίνω".

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :