Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ... ΟΜΑΔΕΣ Ο ΛΟΤΖΕΣΚΙ!



H Αργεντινή νίκησε με 1-0 το Βέλγιο, πέρασε στα ημιτελικά του Μουντιάλ και ο Ματ Λοτζέσκι… ξέμεινε από ομάδες.

Ο 29χρονος γκαρντ φόργουορντ του Ολυμπιακού παρακολουθεί, όπως ήδη έχουμε αναφέρει, όσα συμβαίνουν στα γήπεδα της Βραζιλίας και τα σχολιάζει στο Twitter, αλλά πλέον όλες του οι ομάδες πήραν... τον δρόμο της επιστροφής, καθώς αποχαιρέτησαν τη διοργάνωση.

Ο Ματ Λοτζέσκι, όπως ήταν φυσικό, υποστήριζε τις ΗΠΑ, οι οποίες αποκλείστηκαν στην φάση των «16» από την δεύτερη… αγάπη του το Βέλγιο, το οποίο με τη σειρά το είπε «αντίο» στη διοργάνωση το Σάββατο (5/7), ενώ δεν είχε κρύψει την συμπάθειά του και για την Εθνική Ελλάδας.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :