Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

ΜΑΖΟΥΑΚΟΥ : ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΤΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!



Να κερδίσει τίτλους με τον Ολυμπιακό θέλει ο Αρτούρ Μαζουάκου.

Ο Γάλλος αμυντικός των ερυθρόλευκων μίλησε στον «Γαύρο» για τις πρώτες του εντυπώσεις στο Θρύλο, τις θέσεις που του αρέσει να παίζει, ενώ εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη νέα του ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αρτούρ Μαζουάκου:

-Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από το διεθνές τουρνουά, που έκανες και το ντεμπούτο στου στον Ολυμπιακό;

«Ηταν ωραίο τουρνουά, έχω καλές εντυπώσεις. Είδαμε το επίπεδό μας απέναντι σε μεγάλες ομάδες. Παίξαμε με τεράστια κλαμπ. Δείξαμε χαρακτήρα, συλλογικά, σαν ομάδα και αυτό είναι αποτέλεσμα της καλής προετοιμασίας που κάναμε μέχρι τώρα. Πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι για το πρώτο εντός έδρας φιλικό με την Μπιλμπάο».

-Είσαι μπακ, αλλά μπορείς να αγωνιστείς και ως ακραίος επιθετικός;

«Παίζω και στις δύο θέσεις, νιώθω καλά και με τους δύο ρόλους και πιστεύω ότι προσαρμόζομαι στις απαιτήσεις του προπονητή μου. Αν βοηθάω την ομάδα, αυτό είναι πολύ καλό».

-Πως αντιλαμβάνεσαι μέχρι τώρα τον σύλλογο που έχει πάρεις μεταγραφή;

«Ο Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλο κλαμπ στην Ελλάδα. Είναι πρώτοι, πρωταθλητές, είναι πολύ συναρπαστικό να είμαι εδώ, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στην ομάδα. Θέλω να κερδίσω και εγώ τίτλους».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :