Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ... Κ. ΤΟΥΡΕ!



Στην απόφαση να συνεχίσει τη καριέρα του στη Λίβερπουλ και να... «προσπεράσει» το ενδιαφέρον της Τραμπζονσπόρ για την απόκτησή του προχώρησε ο Κόλο Τουρέ.

Ο 33χρονος διεθνής Ιβοριανός αμυντικός μετά από συζήτηση που είχε με τον Μπρέντναν Ρότζερς και αφού ο τεχνικός των «Reds» του ξεκαθάρισε ότι τον υπολογίζει για την φετινή αγωνιστική χρονιά, πήρε την απόφαση να παραμείνει στην ομάδα.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κόλο Τουρέ:

«Είμαι ακόμα στην Λίβερπουλ. Μίλησα και με τον προπονητή, ο οποίος μου ξεκαθάρισε ότι είμαι μέρος των πλάνων του. Η Τραμπζνοσπορ ενδιαφέρεται για εμένα, αλλά έχω εκφράσει την ευχαρίστηση μου που είμαι παίκτης των «κόκκινων». Πάντως, η κατάσταση μπορεί να αλλάξει, αλλά εγώ είμαι στην Λίβερπουλ και θέλω να συνεχίσω με την ομάδα».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :