Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

ΜΠΟΣΚΑΤΣΙ : ΨΗΛΑ Ο ΠΗΧΗΣ



Στο φιλικό με την Ηλιούπολη η Αργεντίνα διαγώνια του Ολυμπιακού, Λετίσια Μποσκάτσι έκανε την πρώτη εμφάνισή της.

Οπως δήλωσε στο "gavros.gr"... «δεν ήταν το καλύτερο παιχνίδι μου, αλλά είναι η αρχή. Χθες (προχθές) πήρα μέρος για λίγο στην προπόνηση, ίσα-ίσα για να γνωρίσω τον προπονητή και τις κοπέλες. Είμαι εδώ για να δουλέψω, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είναι μακρύς ο δρόμος, χρειάζεται να δουλέψω πάρα πολύ».

Η 29χρονη διεθνής διαγώνια ήρθε αμέσως από το Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά, όπως είπε, «δεν νιώθω κούραση, είμαι ενθουσιασμένη που βρίσκομαι εδώ, πρώτη μου σεζόν στην Ελλάδα. Ελπίζω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Ηταν δύσκολο το καλοκαίρι, αλλά τώρα ξεκινά μία νέα σεζόν και είμαι εδώ για να προετοιμαστώ για αυτή».

Για τον Ολυμπιακό, ανέφερε: «Εχω έρθει σε μία πολύ επαγγελματική ομάδα, οι άνθρωποί της μου έχουν δώσει όλα όσα χρειάζομαι και αυτό είναι πολύ σημαντικό για έναν αθλητή. Θέλω να τους ευχαριστήσω. Ο πήχης είναι πολύ ψηλά, αφού η ομάδα είναι πρωταθλήτρια και Κυπελλούχος και θα κάνω ό,τι μπορώ για να τη βοηθήσω να μείνει στην κορυφή».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :