Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ... ΟΛΑ Ο ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ!



Χαρούμενος με τη νίκη επί του Εργοτέλη δήλωσε ο Κώστας Φορτούνης και μιλώντας για το παιχνίδι με τη Γιουβέντους, τόνισε πως το «Καραϊσκάκη» είναι δύσκολο για κάθε αντίπαλο και πως χρειάζεται 100% συγκέντρωση.

«Παίζουμε με έναν πάρα πολύ δύσκολο αντίπαλο. Παίζουμε στην έδρα μας, η οποία είναι πολύ δύσκολη για τον αντίπαλο. Πρέπει να είμαστε 100% συγκεντρωμένοι και να κάνουμε γκολ κάθε ευκαιρία που θα μας παρουσιαστεί. Να πάνε όλα καλά και να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

Για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, παίξαμε με μία πάρα πολύ καλή ομάδα. Είχαμε την κατοχή, πάρα πολλές ευκαιρίες και είμαστε χαρούμενοι που φύγαμε με τους 3 βαθμούς από μία δύσκολη έδρα.

Για τον εαυτό του: «Εγώ όταν μου ζητηθεί να μπω, είμαι 100% έτοιμος και κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής. Κάνω ό,τι χρειαστεί για να βοηθάω. Εγώ άργησα να έρθω, είμαι πίσω από φυσική κατάσταση. Ο προπονητής δουλεύει πάνω σε αυτό. Όσο περνάει ο καιρός γίνομαι καλύτερος. Θα δείτε στην πορεία ότι όσο δουλεύω στις προπονήσεις, θα είμαι καλύτερος».

Για τον Ολυμπιακό και το πότε θα είναι έτοιμος: «Είναι μία καινούργια ομάδα, υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες και δεν είναι εύκολο να προσαρμοστούν στο παιχνίδι προπονητή. Δουλεύουμε σκληρά στις προπονήσεις, έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης και όσο ο χρόνος περνάει μας βοηθάει και γινόμαστε όλο και καλύτεροι».

Για το πρωτάθλημα και την ανταγωνιστικότητά του: «Τα εκτός έδρας παιχνίδια είναι δύσκολα, παίζουν όλες οι ομάδες δυνατά. Όλες οι ελληνικές ομάδες είναι πολύ καλές και είναι δύσκολο να κερδίσεις, αν δεν είσαι συγκεντρωμένος».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :