Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

«ΕΙΠΑ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»



Με δηλώσεις του στον ιταλικό Τύπο, ο Τζιοβάνι Τραπατόνι αποκαλύπτει πως είχε διερευνητική επαφή (όχι επίσημη πρόταση) για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Εθνικής Ελλάδα και δηλώνει… «ζεστός»!

Τον αντικαταστάτη του Κλαούντιο Ρανιέρι στον πάγκο της Εθνικής ψάχνουν οι άνθρωποι της ΕΠΟ και σύμφωνα με δημοσίευμα του "sport-fm.gr", προσανατολίζονται στην πρόσληψη ενός προπονητή που θα έχει γνώση των όσων συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Μάλιστα, το πιθανότερο σενάριο θέλει ο διάδοχος του Ιταλού τεχνικού να είναι Έλληνας, αν και δημοσιεύματα στη γειτονική χώρα έρχονται να αλλάξουν τα δεδομένα.

Σύμφωνα με όσα δηλώνει ο ίδιος ο Τζιοβάνι Τραπατόνι στο «corrieredellosport.it», είχε επαφή προκειμένου να διερευνηθούν οι προθέσεις και η διαθεσιμότητά του, χωρίς ωστόσο να κατονομάζει με ποιον (πρόεδρο της ΕΠΟ, μέλος της διοίκησης ή κάποιον άλλο από το περιβάλλον της ομάδας) μίλησε.

Όπως ήταν μάλλον φυσικό, η… «γριά αλεπού» των ευρωπαϊκών πάγκων απάντησε θετικά, τονίζοντας ωστόσο πως δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη πρόταση, αλλά προσθέτοντας ότι είναι έτοιμος για μια τέτοια πρόκληση!

«Μου ζητήθηκε από τους Έλληνες να απαντήσω στην ερώτηση για το αν είμαι διαθέσιμος να αναλάβω την Εθνική και είπα «ναι», δεν είναι ακόμα προφανές, αν θα υπάρξει, τελικά, συμφωνία, αλλά εγώ τους έχω δώσει τη διαθεσιμότητα μου. Μέσα μου καίει ακόμη η φωτιά και θέλω να μεταδώσω την εμπειρία μου και την νοοτροπία μου στη διδασκαλία του ποδοσφαίρου» δήλωσε ο γεννημένος το 1939 τεχνικός.

Από το περιβάλλον της Εθνικής τονίζεται ωστόσο πως δεν υπάρχει περίπτωση να στραφεί στον Τραπατόνι ή άλλον προπονητή αντίστοιχου προφίλ, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :