Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΔΕΝ... ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ ΓΙΑ Ferrari Ο ΡΑΪΚΟΝΕΝ



O Kimi Raikkonen δεν μετανιώνει που πήγε στη Ferrari παρά τα άσχημα αποτελέσματα που έχει, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το "woop.gr".

Κάποιος άλλος ίσως να έλεγε "γιατί ήρθα;"

Ο Kimi Raikkonen, όμως, όχι.

Ο Φινλανδός πιλότος δεν έχει μετανιώσει για την επιλογή του να πάει στη Ferrari αν και δεν έχει α αποτελέσματα που περίμενε.

«Είμαι σίγουρος πως έκανα 100% τη σωστή επιλογή. Προφανώς τα αποτελέσματα δεν ήταν ούτε αυτά που ήθελα εγώ, ούτε αυτά που ήθελε η ομάδα. Έχουμε βελτιωθεί από την αρχή της σεζόν, αλλά κάποια πράγματα δεν μπορούν να γίνουν όπως ακριβώς θες. Πάντως είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και από τη στιγμή που δεν είμαι στην πρώτη θέση, προτιμώ να είμαι στη Ferrari παρά σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα», δήλωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :