Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΜΗΝΥΜΑ «ΚΑΡΦΙ» ΑΠΟ ΠΟΥΛΙΔΟ ΠΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ...

Ο Άλαν Πουλίδο μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter έκανε γνωστό ότι θα αγωνιστεί στον Λεβαδειακό, ενώ δεν παρέλειψε να ρίξει και τα "καρφιά" του για την πρώην ομάδα του : 

«Η συμπεριφορά της πρώην ομάδας μου δεν μου επέτρεψε να παίξω ποδόσφαιρο για 8 μήνες και μου στέρησε πολλές ευκαιρίες για να εκπληρώσω το όνειρό μου και να παίξω στην Ευρώπη. Τώρα η νέα μου ομάδα ο Λεβαδειακός μου δίνει την ευκαιρία να επιστρέψω στο ποδόσφαιρο όπως πριν και να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για να κατακτήσω τα όνειρά μου», έγραψε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ «ΑΝΕΒΑΣΕ» Ο ΠΟΥΛΙΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! 
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :