Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΝΤΟΥΡΜΑΖ : ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΣΕΝΑΡΙΑ...

Ο Τζίμι Ντουρμάζ ήταν καταπληκτικός στη σημερινή αναμέτρηση με τον Τύρναβο και πιστοποίησε αυτό που έδειξε τις τελευταίες αγωνιστικές, ότι δηλαδή όσο μπαίνει στο πνεύμα της ομάδας τόσο καλύτερος θα γίνεται.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Ντουρμάζ δήλωσε : 

 «Νιώθω καλά και πολύ ευχαριστημένος. Δουλεύω σκληρά και είμαι σε καλή κατάσταση. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου και το γεγονός ότι σκόραρα. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με τα σενάρια που γράφονται για μένα και για πιθανή μεταγραφή μου. Ως προς την θέση μου από παλιά παίζω κυρίως στα άκρα, όμως όπου μου πει ο προπονητής μου θα αγωνιστώ».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :