Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

ΒΛΑΧΑΚΗ : ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



Την απόλυτη ικανοποίησή της από την εν γένει εικόνα του Ολυμπιακού απέναντι στους Μακεδόνες Αξιού εξέφρασε η Κωνσταντίνα Βλαχάκη.

«Ήταν ένα σχετικά εύκολο παιχνίδι, οι Μακεδόνες έχουν διαφορετικούς στόχους από εμάς και σήμερα κατέβηκαν με απουσίες. Σήμερα ήμασταν πολύ καλές στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού αν και χαλαρώσαμε σε κάποια σημεία αλλά μπορέσαμε να ανταποκριθούμε. Πιέσαμε πολύ στο σέρβις και από εδώ και πέρα κοιτάμε τα επόμενα παιχνίδια και προετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Σήμερα πήρα την ευκαιρία μου, έπαιξα σε ολόκληρο το παιχνίδι, είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου, μου βγήκαν οι φάσεις αλλά μέσα απο την σκληρή δουλειά είμαι σίγουρη ότι μπορώ να προσφέρω πολλά περισσότερα.», είπε χαρακτηριστικά η παίκτρια του Ολυμπιακού.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :