Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΡΥΛΟ Ο ΚΛΑΡΚ ΘΕΛΕΙ ΝΑ... ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ!



Χαρούμενος που κατέκτησε το πρώτο του τρόπαιο στον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Κάρσον Κλαρκ.

«Είμαι περήφανος για τους συμπαίκτες μου. Ο Ολυμπιακός είναι γνωστό ότι είναι ομάδα των τίτλων και είμαι χαρούμενος που συνέβαλλα κι εγώ. Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε να μας υποστηρίξει. Είναι καταπληκτικοί οι οπαδοί μας.

Έκανα τα δύο καλύτερα μου παιχνίδια με τον Ολυμπιακό στο League Cup. Θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Προύσαλη, με καταλαβαίνει και με βοηθάει πολύ. Θέλω να συνεχίσω με τίτλους. Η όρεξη άνοιξε για περισσότερους τίτλους», δήλωσε ο Αμερικανός παίκτης του Θρύλου.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :