Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για το παιχνίδι της 24ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League, με αντίπαλο τον Εργοτέλη.
Οι ποδοσφαιριστές έκαναν πολλές ασκήσεις τακτικής και δούλεψαν πάνω στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, καθώς και στα τελειώματα φάσεων. Στο τέλος έγινε και δίτερμα.
Ο Νταβίντ Φουστέρ έκανε θεραπεία. Ατομικό έκανε ο Μποτία, ενώ κανονικά γυμνάστηκαν οι Μπενίτες και Μπουχαλάκης.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Περέιρα ανακοίνωσε την αποστολή για το αυριανό ματς με τον Εργοτέλη.
Αναλυτικά:
Ρομπέρτο, Μέγιερι, Αυλωνίτης, Ντουρμάζ, Μιλιβόγεβιτς, Σαντάνα, Σαλίνο, Ελαμπντελαουί, Γιαννούλης, Χάρα, Φορτούνης, Αφελάι, Διαμαντάκος, Μπενίτες, Κασάμι, Ντομίνγκεζ, Μανιάτης, Ντοσεβί.

