Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

«ΒΟΜΒΑ» ΑΠΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΕΝΟΨΕΙ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ!



Στη διάθεση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έθεσε την... παραίτησή του ο Άγγελος Αναστασιάδης μετά την ήττα από τον ΟΦΗ με 3-1.

«Είμαι ο τελευταίος που θα κάνει κακό στην ομάδα. Η απόφαση είναι της διοίκησης», τόνισε.

Ραγδαίες εξελίξεις αναμένονται στον ΠΑΟΚ μετά την ήττα από τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο και λίγες μέρες πριν την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα. Ο Άγγελος Αναστασιάδης έκανε γνωστό πως θέτει την παραίτησή του στη διάθεση της διοίκηση της ΠΑΕ δηλώνοντας... απογοητευμένος από την εικόνα της ομάδας του και πως κρίνει αναγκαίο ένα ηλεκτροσόκ.

«Αφήσαμε και πέρασε ένα ημίχρονο χωρίς σουτ. Είναι ντροπή για όλους μας. Την ευθύνη τη φέρω εγώ. Είπα στους παίκτες από το ημίχρονο ότι δεν έχω καμία δουλειά και καμία σχέση με αυτό που βλέπω και ότι θα θέσω στη διάθεσή της διοίκησης την παραίτησή μου. Τους το είπα και τώρα. Το είπα και στον κ. Αγγελίδη. Είμαι ο τελευταίος που θα κάνει κακό στην ομάδα. Η απόφαση είναι της διοίκησης. Αν θέλει να παραμείνω ως το τέλος ή για όσο θέλει θα είμαι εδώ. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γι' αυτό που είδα. Με αυτό που κάνω νομίζω ότι λύνω τα χέρια των ανθρώπων που είναι από πάνω. Δεν φεύγω, είμαι εδώ», δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου.

Όσο για το πώς κατέληξε σε αυτή την απόφαση; «Μπορεί να φύγει κανένας άλλος εκτός από εμένα; Εγώ είπα στην αρχή ότι πάμε για πρωτάθλημα. Αυτή η κατάσταση είναι από τον Αστέρα. Είμαστε οκτώ βαθμούς πίσω. Στην Ελλάδα είμαστε. Ένα ταρακούνημα χρειάζεται η ομάδα. Εγώ δεν πιστεύω ότι για να κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον ΟΦΗ με αυτά τα προβλήματα, χρειάζεται προπονητή. Δεν μου αρέσει αυτό που λέω για την ομάδα του ΟΦΗ, της δίνω συγχαρητήρια. Ίσως δεν μπόρεσα να πείσω. Δεν το καταλαβαίνετε; Ποιος φταίει γι' αυτό;».

Σχετικά με την επιλογή του να χρησιμοποιήσει τον Γλύκο αντί του Ιτάνζ στο τέρμα, είπε: «Δεν είναι τα ονόματα το θέμα, είναι η ομάδα. Δηλαδή αν δεν έπαιζε ο Γλύκος τι θα γινόταν; Την προηγούμενη εβδομάδα μου λέγατε για τον Μακ».

Τέλος, για την υπόθεση Τζαβέλλα, ανέφερε: «Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Εγώ είμαι με τον ΠΑΟΚ».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :