Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

«ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΟNΤΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ...» (ΡΗΟΤΟ)



Σέλτικ-Ρέιντζερς σήμερα, με τον Βλάντιμιρ Βάις να έχει περάσει από την ομάδα των προτεσταντών στο παρελθόν και να καταθέτει τη δική του... άποψη σχετικά με το μεγάλο ντέρμπι της Σκωτίας.

Πάντως, ο Σλοβάκος, που συνεχίζει την καριέρα του στη Λεκβίγια του Κατάρ, αναφέρθηκε και στα ντέρμπι που έπαιξε στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες.

«Έχω παίξει μερικά ντέρμπι. Ήμουν στο παιχνίδι της Μάντσεστερ Γ. με τη Μάντσεστερ Σ., ενώ έχω παίξει και με τον Ολυμπιακό κόντρα στον Παναθηναϊκό στην Ελλάδα. Έχω παίξει ντέρμπι με την Μπόλτον και την Έβερτον επίσης. Αλλά το Old Firm είναι το μεγαλύτερο», ήταν το σχόλιο του Βάις.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :